Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg må si jeg synes folkene som svarer på spørsmål her i graviditetsforumet er litt rare. Når gravide har seriøse og voksne spørsmål om f eks bekkenløsning eller abort får man knapt et fornuftig svar. Men fjortis-spørsmål av typen jeg-har-hatt-ubeskyttet-sex-100-ganger-kan-jeg-være-gravid-??? blir besvart opp og ned og i mente. Selvsagt er dette litt overdrevet, men likevel. Jeg synes til tider dette graviditetsforumet er litt lite seriøst og litt for lite for gravide.
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Kan være d at gravide ikke er helt seriøse.....
Ann Forup Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 haløjsa Gæst hvad laver du her ??? kan du ikke li at være her så gå et andet sted, gætter på (og husk dette er bare min personlige mening,) at os som er her inde er ikke professore på alle område vi deler kun ud af vores egne erfaringer, og håber de kan hjælpe, trænger man prof hjælp så søger man læge. jordmor mm... og det ved vel vi alle sammen godt, da nok de flest af os ikke er 14 men godt over de 20++++ hisen fra en på 37 med 3 fødsler's erfaring men inge forstand på norsk lovværk
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg må si jeg synes folkene som svarer på spørsmål her i graviditetsforumet er litt rare. Når gravide har seriøse og voksne spørsmål om f eks bekkenløsning eller abort får man knapt et fornuftig svar. Men fjortis-spørsmål av typen jeg-har-hatt-ubeskyttet-sex-100-ganger-kan-jeg-være-gravid-??? blir besvart opp og ned og i mente. Selvsagt er dette litt overdrevet, men likevel. Jeg synes til tider dette graviditetsforumet er litt lite seriøst og litt for lite for gravide. Det er bare tull det du sier der...forumet er for gravide i alle sjangere..og alle får som regel et svar
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #5 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg tror kanskje det har noe med at mange som er innom forumet har vært her lenge og sett de samme spørsmålene mange ganger før og rett og slett ikke gidder å svare flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå