Gå til innhold

Når man har bestemt seg for at nok er nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere det vanskelig lenge etterpå, eller har dere kommet raskt over vedkommende når dere først har bestemt dere for å sette strek? 

Vært av og på med en fyr i lang tid, men kjenner at det gir meg mer smerte enn glede og at det er på tide å gi slipp.. 

Anonymkode: 93c16...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde dere det vanskelig lenge etterpå, eller har dere kommet raskt over vedkommende når dere først har bestemt dere for å sette strek? 

Vært av og på med en fyr i lang tid, men kjenner at det gir meg mer smerte enn glede og at det er på tide å gi slipp.. 

Anonymkode: 93c16...9c3

Nå er det snart 4 måneder siden og det begynner å gi slipp, mest fordi jeg var så ufattelig glad i han og det var tungt å innse at han aldri kom til å forandre seg noen gang. Var som med deg - ga meg mer smerte enn glede, mye mye mer smerte egentlig. Måtte bare gi slipp fordi jeg fortjener bedre. Visste det ville gå over så det er det eneste som har føltes greit 🙂 bare telle dager og måneder! 

Lykke til! ❤️ dette klarer du! 

Anonymkode: f58dd...669

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er det snart 4 måneder siden og det begynner å gi slipp, mest fordi jeg var så ufattelig glad i han og det var tungt å innse at han aldri kom til å forandre seg noen gang. Var som med deg - ga meg mer smerte enn glede, mye mye mer smerte egentlig. Måtte bare gi slipp fordi jeg fortjener bedre. Visste det ville gå over så det er det eneste som har føltes greit 🙂 bare telle dager og måneder! 

Lykke til! ❤️ dette klarer du! 

Hvordan visste du at han aldri kunne endre seg?

Jeg er på andre siden av gjerdet. Hun gjorde det slutt fordi hun ikke trodde at jeg kunne klare å endre meg...det er bare det at det går ikke inn før man har mistet det man har. Kall det en defekt..

Anonymkode: 30369...0ae

• Hjerte 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan visste du at han aldri kunne endre seg?

Jeg er på andre siden av gjerdet. Hun gjorde det slutt fordi hun ikke trodde at jeg kunne klare å endre meg...det er bare det at det går ikke inn før man har mistet det man har. Kall det en defekt..

Anonymkode: 30369...0ae

Folk er forskjellige. Det må du huske på. :) Nå vet jeg ikke hva som skjedde med dere, men om du liker henne så ville jeg gjort en innsats for å få henne tilbake. 

Noen ganger så vet man bare. :) Jeg er flink til å lese folk generelt sett og vet når man bør gi opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...