Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Lurer på om det er bare meg som er med foreldre, bror + kjæresten til broren min! Var så klart flere før, men har ikke noen besteforeldre/grandtanter osv igjen. Det er jo koselig å feire bare med nærmeste familie, men synes nesten det blir litt stusselig med så få for jeg vil jo være med masse familie og ha det masse koselig! Denne delen er ikke så pratsomme heller hoho.. Feirer dere med kusiner og tanter og hele den sulamitten, eller bare nærmeste dere også? God nissejul!
Gjest Pecado Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Jeg er 1. Wee! Men jeg tenker jeg melder meg på julefeiringen til venninna mi. Sa da blir jeg nok fler etterhvert.
Gjest vimse Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir seks voksne og et barn! Det holder i massevis, i fjor var jeg ca bare meg og bikkja, så jeg gleder meg!! Stakkar Pecado, ønsker deg en fin julekveld i allefall! Og towelie også såklart
Gjest Sukkerert Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 Det er meg og foreldrene mine.
Gjest 1111 Skrevet 24. desember 2005 #5 Skrevet 24. desember 2005 I år blir det meg, stefar, mamma, lillesøster, tante, onkel og mormor. Definitivt mye mindre enn hva jeg er vant til, for jeg er bortskjemt med mange mennesker på julaften.
Gjest Carmensita Skrevet 24. desember 2005 #6 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir syv personer, akkurat passe synes jeg. Har vært med å feire med veldig mange familiemedlemmer, og ja, det var koselig. Men det var håpløst å følge med på hva hver enkelt pakket opp. Nå pleier vi å gjøre det sånn at vi deler ut alle pakkene, deretter begynner yngstemann å åpne. Når han er ferdig fortsetter det oppover i alder, og sånn fortsetter det. Det tar lang tid, alle får sett hva alle får. Kjempekoselig. Dessverre har vi sluttet å gå rundt juletreet. Litt synd, for det ser ut for at den tradisjonen faller bort. Ikke synger vi julesanger heller... Hmm.m. Der her vi vel en jobb å gjøre i forhold til den yngste generasjonen... GOD JUL!
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #7 Skrevet 24. desember 2005 Meg, mannen min, de 3 barna våre og bestefar. Dvs. 6 stykker. Jeg er vant med 4...
Gjest miracle ikke innlogga Skrevet 24. desember 2005 #8 Skrevet 24. desember 2005 vi blir 16;) koslig
Gjest Madeline Skrevet 24. desember 2005 #9 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir 8. Meg, min mann og våre 3 barn, mine foreldre og svigermor. Det er mer enn nok. Drømmen er faktisk en julaften med bare vår lille familie på 5 og heller samle resten andre dager i jula. Men det er ikke så lett å få til for vi vil jo ikke at noen skal bli sittende alene.
Gjest Betty Boop Skrevet 24. desember 2005 #10 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir seks stykker fordelt på fire generasjoner. God Jul!
Gjest Bellatrix Skrevet 24. desember 2005 #11 Skrevet 24. desember 2005 Meg, mannen og foreldrene hans.
Grooo Skrevet 24. desember 2005 #12 Skrevet 24. desember 2005 Svigermor, meg + mannen, svoger + svigerinne og to nevøer på 3 og 5 år (+ en liten baby i magen...)
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #13 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir 6: Meg, sambo, jentene og mine foreldre. Akkurat passe! Men i morgen er det 14 til bords......
Gjest uri Skrevet 24. desember 2005 #14 Skrevet 24. desember 2005 Vi blir fire stk.. Jeg og mannen min og våres to barn.. Akkuratt slik vi ønsket å ha det..
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #15 Skrevet 24. desember 2005 Det er så klart koselig å være få ja, for da får man mer med seg hva folk får osv Skal så klart ikke syte mer når jeg ser at folk er alene, det kan ikke være gøy :/ Håh så sitter jeg her da, nettopp vært i kirka for eneste gang i året (må jo glede mine kjære foreldre litt;D ) og det var veldig koselig! Så sitter jeg og har null å gjøre for mamma lager julemiddag NAM NAM gleder meg :D GOD JUL ALLE SAMMEN OSV :-D
fiesta Skrevet 24. desember 2005 #17 Skrevet 24. desember 2005 Vi var 9 stykker. Meg, mine foreldre, mine 2 brødre, farmor, mormor, far og ei tante. Det var koselig.
monja Skrevet 24. desember 2005 #18 Skrevet 24. desember 2005 Vi var meg, mannen min, sønnen vår, mamma, pappa og lillebroren min. Akkurat sånn som jeg foretrekker.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #19 Skrevet 24. desember 2005 Vi var 11. I morgen skal vi til mors bestevenninne, der blir vi 7, 2. juledag er familiedag, hvor vo samler endel av fars store familie, der aner jeg ikke hvor mange vi blir
Gjest Embla s Skrevet 24. desember 2005 #20 Skrevet 24. desember 2005 Vi er vanligvis seks stykker. Men innimellom har vi stor familie-jul, med tanter, onkler og søskenbarn i barndomshjemmet deres. I år var det en mellomting. Jeg har sans for masse folk på julaften, litt Fanny&Alexander- schwung over det hele, selv om vi mangler et par elementer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå