AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Er i et forhold på 16.året. Er veldig glad i mannen, vi har også barn. I vårt forhold.har sex ikke vært så viktig, så nå er det flere år siden sist, og det er helt greit for oss begge. I det siste har lysten økt, men jeg gruer meg nå for at det skal være veldig smertefullt og ubehagelig, siden det er lenge siden, og jeg nærmer meg overgangsaldren. Noen som har tips? Bytte han ut er ikke et alternativ, jeg er for glad i han til det❤ Anonymkode: 90fd9...9a2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er i et forhold på 16.året. Er veldig glad i mannen, vi har også barn. I vårt forhold.har sex ikke vært så viktig, så nå er det flere år siden sist, og det er helt greit for oss begge. I det siste har lysten økt, men jeg gruer meg nå for at det skal være veldig smertefullt og ubehagelig, siden det er lenge siden, og jeg nærmer meg overgangsaldren. Noen som har tips? Bytte han ut er ikke et alternativ, jeg er for glad i han til det❤ Anonymkode: 90fd9...9a2 Mitt tips er å ta det veldig pent og rolig. Det skal ikke gjøre vondt. Fokuser på kyssing, bryster, bruk hender etc etc. La penetrering komme når og hvis du er klar. Anonymkode: ea4cd...6f1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Hva med å kjøpe glidemiddel? Kan jo bruke den aktivt i forspillet? Lykke til! Anonymkode: eca2f...378 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har tips? Bytte han ut er ikke et alternativ, jeg er for glad i han til det❤ Hjelp meg å forstå innlegget ditt. Er det kun mannen som har fått økt lyst? Hvorfor skulle noen foreslå å bytte ham ut? Har det vært smertefullt før? Anonymkode: 7cef1...518
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Hvis din erfaring med sex med han er at det er smertefullt så må han forstå seg bedre på kvinnens kropp først. Langt foreplay Anonymkode: 1724a...1fa
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hjelp meg å forstå innlegget ditt. Er det kun mannen som har fått økt lyst? Hvorfor skulle noen foreslå å bytte ham ut? Har det vært smertefullt før? Anonymkode: 7cef1...518 Vi har begge økt lyst. Tenker smertefullt fordi det er lenge siden.... Anonymkode: 90fd9...9a2
svartkatt Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Varm opp, bli kåt, bruk glidemiddel. Slapp av! 1
Mann1977 Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Blir jo nesten som en ny sexuell debut ønsker dere lykke til! Ta dere god tid flørting og berøring hele dagen eller i dagesvis før dere setter igang med rolig forspill... Hva med å spille ett rollespill der dere er på date og later som dere ikke er så etablerte som dere er. Heier på dere uansett og håper dere oppdager hvor godt sex er for dere!
Snok1 Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 21.52): I det siste har lysten økt, men jeg gruer meg nå for at det skal være veldig smertefullt og ubehagelig, siden det er lenge siden, og jeg nærmer meg overgangsaldren. Jeg tenker at det er én måte å få svar på alle spørsmålene dine på?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 Bare prøv? Rolig og forsiktig. Hvorfor skulle det gjøre vondt? Anonymkode: 1bb62...da6
Rotemor Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 Man blir ikke jomfru igjen. Det er ikke smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå