Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått igjennom brudd og er veldig trist. Trives heller ikke alene og ser mørkt på framtiden. Har skikkelig redsel for at jeg ikke kommer til å bli lykkelig med en annen igjen. 

Noen andre som har hatt det sånn og som har gode historier å dele?

Anonymkode: 6f011...f9e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eneste tips er å først og fremst bruke den tida til å lære å være lykkelig som singel. Du trenger ikke å ha en partner for å være lykkelig. 

Anonymkode: f4c85...c18

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mitt eneste tips er å først og fremst bruke den tida til å lære å være lykkelig som singel. Du trenger ikke å ha en partner for å være lykkelig. 

Anonymkode: f4c85...c18

Dette 👆

Fokuser på hvordan du kan få et bra liv, så får enhver partner være en bonus. 

• Nyttig 3
Skrevet

Må si meg enig i de to foregående innleggene. Hvis det er sånn at du tror du bare er «hel» og lykkelig når du har en partner, kan du plutselig ende opp i dårlige forhold fordi du er så desperat etter å bare være i et. Prøv å finne ut hvordan du kan ha det bra uten en partner en tid først.

Anonymkode: 791f4...8fa

Skrevet

Man kan jo ha det bra med seg selv og likevel føle at det mangler noe når man er alene. 

Jeg har det bra, men lykkelig kommer jeg aldri til å bli om jeg må være singel hele livet. (Ikke TS)

Anonymkode: bdf9e...a2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte som deg etter mitt siste brudd, livredd for ikke å finne noen, følte meg rett og slett som om jeg aldri skulle være lykkelig igjen. Jeg forble singel, og nå husker jeg nesten ikke hva jeg følte og tenkte. Jeg har det helt fantastisk, når jeg var ferdig med å sørge så oppsøkte jeg nye hobbier, fikk mange nye venner, kjente på mestring og samhold. Mye mer enn jeg noen gang hadde følt med en mann! Nå tenker jeg, hva skal jeg med et forhold, jeg har det jo jævlig bra. 

Anonymkode: 69ca6...7cb

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Gått igjennom brudd og er veldig trist. Trives heller ikke alene og ser mørkt på framtiden. Har skikkelig redsel for at jeg ikke kommer til å bli lykkelig med en annen igjen. 

Noen andre som har hatt det sånn og som har gode historier å dele?

Anonymkode: 6f011...f9e

Ble du forlatt eller var det du som gikk?

Jeg ble forlatt og så bekmørkt på framtiden og hadde samme redeselen for å ikke finne noen å bli lykkelig med igjen. Det er nå litt over 7 uker siden og jeg føler meg bedre for hver dag. Jeg har heldigvis en sønn som jeg har 50% som gir meg mye glede og som jeg har fått et helt nytt forhold til etter bruddet og er blitt enda mer beskyttende for. Han gir meg også en grunn til å dra meg selv opp av mørket og bli hel igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Useless skrev (2 minutter siden):

Ble du forlatt eller var det du som gikk?

Jeg ble forlatt og så bekmørkt på framtiden og hadde samme redeselen for å ikke finne noen å bli lykkelig med igjen. Det er nå litt over 7 uker siden og jeg føler meg bedre for hver dag. Jeg har heldigvis en sønn som jeg har 50% som gir meg mye glede og som jeg har fått et helt nytt forhold til etter bruddet og er blitt enda mer beskyttende for. Han gir meg også en grunn til å dra meg selv opp av mørket og bli hel igjen. 

Veldig bra jobba, 7 uker etter at jeg ble dumpa fordi han bare flytta inn til en annen dame, lå jeg fortsatt hjemme og gråt halve dagen. Gi deg selv tid, sorg og tap er vondt, det tar den tiden det tar. 

Anonymkode: 69ca6...7cb

• Liker 2
Skrevet

Det er nok normale tanker å ha tror jeg. Jeg har vært singel i 5 år og har fortsatt de tankene fordi jeg ønsker å treffe en ny mann og ha et forhold til han. Så jeg ønsker ikke å være singel, men det er også vanskelig å finne noen synes jeg.

Men det blir enklere å være alene etter hvert. Jeg følte at det var veldig tomt rett etter bruddet, men nå er jeg vant til å være alene og har det greit alene.

Jeg ville nok først og fremst fokusert på deg selv og så heller prøve å treffe noen.

Anonymkode: d7137...35c

• Liker 1
Skrevet

Det er sånn det føles etter brudd men om et halvt år så er du på et helt annet sted, det lover jeg deg :)

Anonymkode: 049dc...b5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...