haugesund96 Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Hei. nå har jeg vært i ett forhold med verdens kjekkeste mann i snart 3 år. Jeg kunne virkelig ikke sett for meg en fremtid uten han, men nå har jeg fått vite at han ikke har lyst på barn.. Også er jeg veldig redd for at hvis jeg fortsetter å være i dette forholder om jeg kommer til å hate han når jeg er blitt for gammel til å kunne bli gravid også har jeg ikke fått noen barn.. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, det er ingen som forstår meg og kan veilede meg videre.. Håper dere har noen gode råd 1
Vandelay Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Du finner deg en mann som vil det samme som deg. 20
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Hvis du vet du vil ha barn, og det er viktig for deg, og han ikke vil ha, så må du velge det du brenner mest for. Barn eller ham? Og du må kunne være trygg i valget, ikke noe sinne og bitterhet senere. Anonymkode: 45150...772 14 1
Polyester Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Da må du velge da, mellom forhold med han eller barn. 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Du må bare finne ut om du elsker ham, eller om barn er viktigere. Anonymkode: e6a97...050 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Om du vil ha barn, bør du gå fra ham nå. Jeg har vært der, og jeg var dum nok til å leve i håpet. Kastet bort mine beste og viktigste år med den idioten. Til slutt tok jeg til fornuft og gikk. Han fant straks en annen, og de er nå foreldre. Jeg er barnløs og sliter med å bli gravid. Jeg vet jo ikke hvor planlagt barnet til han og hans nye dame var. Men trolig var det bare ikke meg han ville ha barn med. Anonymkode: 774b3...fda 5 10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Skjønner at dette er vondt og vanskelig, men her må du ta et valg!❤️ Jeg forstår at det ikke er lett å forlate den man elsker mest, men hvis du virkelig ønsker barn, så må du dessverre gå din vei Anonymkode: fceff...f87 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Dette er neppe et forhold som er liv laga. Du kommer bare til å bli bitter om du sier fra deg familieliv for han i det lange løp. Ingen menn er så spesiell at de er verdt sånne offer. Anonymkode: 7c223...c44 10
haugesund96 Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du vil ha barn, bør du gå fra ham nå. Jeg har vært der, og jeg var dum nok til å leve i håpet. Kastet bort mine beste og viktigste år med den idioten. Til slutt tok jeg til fornuft og gikk. Han fant straks en annen, og de er nå foreldre. Jeg er barnløs og sliter med å bli gravid. Jeg vet jo ikke hvor planlagt barnet til han og hans nye dame var. Men trolig var det bare ikke meg han ville ha barn med. Anonymkode: 774b3...fda ja det er jeg også veldig redd for.. hvis jeg velger å gå i fra han også finner han seg en annen også blir hun gravid. Men så tenker jeg også, vil jeg være i ett forhold der jeg vet jeg ikke kan få barn eller vil jeg heller være alene og hvis ikke jeg møter noen så får jeg uansett ikke barn.. Det er blitt så gale at vi bare har samleie 1 gang i mnd fordi han er så redd for at jeg skal bli gravid.. Aldri vært i ett forhold der det er jeg som hinter om sex 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Dønn seriøst - vil du ha barn, da må du gå fra ham nå. Du kan ikke kaste bort flere år av ditt enn du allerede har gjort på denne mannen. Ta med deg det som har vært positivt ved dette forholdet, aksepter at dere har så ulike ønsker for fremtiden at dere ikke passer sammen, og gå fra ham. Om du utsetter det så er det ikke sikkert du rekker å få barn. Så dump ham og gå ut og let etter en mann som vil ha barn med deg. Anonymkode: 3d6d9...0d6 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 Du må jo gå. Det er sikkert ikke lett men det må til. Ja, du kommer til å bli bitter hvis du går glipp av noe såpass viktig som barn pga. "verdens kjekkeste mann" (finnes flere av de der ute). Anonymkode: b16a6...cfb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 haugesund96 skrev (Akkurat nå): ja det er jeg også veldig redd for.. hvis jeg velger å gå i fra han også finner han seg en annen også blir hun gravid. Men så tenker jeg også, vil jeg være i ett forhold der jeg vet jeg ikke kan få barn eller vil jeg heller være alene og hvis ikke jeg møter noen så får jeg uansett ikke barn.. Det er blitt så gale at vi bare har samleie 1 gang i mnd fordi han er så redd for at jeg skal bli gravid.. Aldri vært i ett forhold der det er jeg som hinter om sex Du kan dra til Danmark.... Anonymkode: 45150...772 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 haugesund96 skrev (Akkurat nå): ja det er jeg også veldig redd for.. hvis jeg velger å gå i fra han også finner han seg en annen også blir hun gravid. Men så tenker jeg også, vil jeg være i ett forhold der jeg vet jeg ikke kan få barn eller vil jeg heller være alene og hvis ikke jeg møter noen så får jeg uansett ikke barn.. Det er blitt så gale at vi bare har samleie 1 gang i mnd fordi han er så redd for at jeg skal bli gravid.. Aldri vært i ett forhold der det er jeg som hinter om sex Da er jo forholdet i realiteten allerede slutt. Han forteller deg tydelig i praktisk handling at han definitivt ikke vil binde seg tettere til deg eller få barn. Dump ham nå og IKKE gå tilbake! Anonymkode: 3d6d9...0d6 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 Eksen min gjorde det slutt med meg etter 9 år fordi jeg ikke ville ha barn men han ville ha. Det må jo være greit egentlig for man vil jo ikke det samme. Det var jo drit tøft men jeg overlevde og han fant en annen og har barn idag. Jeg er takk og pris, barnløs og angrer ikke på det. K57 Anonymkode: f0af0...0d4 5 3
haugesund96 Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2023 Den frykten av å være alene er grusom.. det er så mange spørsmål jeg vil vite svaret på.. Tenk hvis han om 1 års tid, finner ut at han har lyst på barn. Tanken på å miste han gjør så vondt og.. Dette er ikke kjekt haha 1
Vandelay Skrevet 20. februar 2023 #16 Skrevet 20. februar 2023 haugesund96 skrev (4 minutter siden): Den frykten av å være alene er grusom.. det er så mange spørsmål jeg vil vite svaret på.. Tenk hvis han om 1 års tid, finner ut at han har lyst på barn. Tanken på å miste han gjør så vondt og.. Dette er ikke kjekt haha For å være brutalt ærlig. Om han finner ut at han vil ha barn på et senere tidspunkt er det neppe med deg. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Skrevet 20. februar 2023 haugesund96 skrev (5 minutter siden): Den frykten av å være alene er grusom.. det er så mange spørsmål jeg vil vite svaret på.. Tenk hvis han om 1 års tid, finner ut at han har lyst på barn. Tanken på å miste han gjør så vondt og.. Dette er ikke kjekt haha Men kjære deg, da er det bedre at du bestemmer deg for noe, f.eks "Hvis han vil ha barn om ett år, så har det ikke noe å si for meg, jeg velger å sette strek her og nå" at du bestemmer deg for noe og tar ledelsen og ikke bare venter Anonymkode: 45150...772 2 3
Sofakona Skrevet 20. februar 2023 #18 Skrevet 20. februar 2023 haugesund96 skrev (16 minutter siden): ja det er jeg også veldig redd for.. hvis jeg velger å gå i fra han også finner han seg en annen også blir hun gravid. Men så tenker jeg også, vil jeg være i ett forhold der jeg vet jeg ikke kan få barn eller vil jeg heller være alene og hvis ikke jeg møter noen så får jeg uansett ikke barn.. Det er blitt så gale at vi bare har samleie 1 gang i mnd fordi han er så redd for at jeg skal bli gravid.. Aldri vært i ett forhold der det er jeg som hinter om sex Om han finner en dame og gjør henne gravid..blir han en av de mannfolka som blir skrevet om her inne...som ikke bryr seg..ute med venner..tar ikke ansvar. . Du må finne deg en mann som vil stifte familie. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #20 Skrevet 20. februar 2023 Vært sammen i tre år og dette kommer fram først nå? Anonymkode: 4893c...332 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå