AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Dere som har hatt halebeinsbrudd. Hvor lang tid tok det før du kunne ha sex igjen uten store smerter? Har gått en uke nå og kan forsatt ikke ligge på ryggen eller sitte vanlig. Uansett hvilken stilling vi prøver gjør det såååå vondt 😣 bare å det å stramme bekkenmusklatuten gjør veldig vondt. Hosting og nysing er også smertefullt. Noen som har erfaring med dette som vet hvor lang tid det tar før det blir bedre? Og hvilken stilling er det best å begynne med når det etterhvert blir mindre smertefullt? Anonymkode: a7ae4...0a3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Jeg husker dessverre ikke hvor lenge det tok før sex ikke gjorde vondt. Det tok kortere tid enn det å sitte. For det tok syyyyykt lang tid før det å sitte ikke gjorde vondt i hvert fall. Anonymkode: bcc6f...107
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Dere som har hatt halebeinsbrudd. Hvor lang tid tok det før du kunne ha sex igjen uten store smerter? Har gått en uke nå og kan forsatt ikke ligge på ryggen eller sitte vanlig. Uansett hvilken stilling vi prøver gjør det såååå vondt 😣 bare å det å stramme bekkenmusklatuten gjør veldig vondt. Hosting og nysing er også smertefullt. Noen som har erfaring med dette som vet hvor lang tid det tar før det blir bedre? Og hvilken stilling er det best å begynne med når det etterhvert blir mindre smertefullt? Anonymkode: a7ae4...0a3 Hvordan klarte du å brekke halebeinet? 😱 Anonymkode: 34933...915
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Herlighet, det har bare gått èn uke. Ro ned og vent med sex i minst tre uker til. Makan til prioritering. Anonymkode: 4f835...bf6 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan klarte du å brekke halebeinet? 😱 Anonymkode: 34933...915 Var på tur i skogen. Skled og falt bakover og landet på en spiss stein som traff akkurat på halebeinet 😝 Anonymkode: a7ae4...0a3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlighet, det har bare gått èn uke. Ro ned og vent med sex i minst tre uker til. Makan til prioritering. Anonymkode: 4f835...bf6 Sex er viktig 😅 1 uke går selvfølgelig fint, men veldig kjipt hvis dette skal vare i ukesvis 🙄 Anonymkode: a7ae4...0a3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg husker dessverre ikke hvor lenge det tok før sex ikke gjorde vondt. Det tok kortere tid enn det å sitte. For det tok syyyyykt lang tid før det å sitte ikke gjorde vondt i hvert fall. Anonymkode: bcc6f...107 Er bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg 😩 det blir i alle fall ikke doggy på en stund 🙈 Anonymkode: a7ae4...0a3
Fioljenta Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok … men doggy var utelukket lenge. Det ble en del oralt i starten. Misjonær (med meg øverst) var en av de første stillingene jeg taklet. Det tok kortere tid før jeg kunne ligge på rygg og ha sex, enn jeg kunne sitte. Jeg satt på sånn badering i et halvt års tid. Det hjalp veldig! Da kjente jeg nesten ikke bruddet. Og jo mindre jeg irriterte bruddet, jo mindre vondt gjorde det ellers også. Og jo mindre vondt jeg hadde sånn generelt, jo lettere ble sex. Lykke til! PS: Lurt å smøre seg med tålmodighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå