Gjest King James II Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Vet ikke om jeg poster dette riktig sted. Men la oss si at vist dere bare kunne bo i enten Amsterdam eller New York vilken skulle det da vært `? Personlig ville jeg valgt Amsterdam
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Hva har skjedd med din rettskriving? Du begrunner ikke valget ditt. Jeg ville ha valgt New York: fordi den byen er så kul og spennende, det skjer alltid noe.
Gjest King James II Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 hva mener du min rettskrivning? jeg kan godt begrunne valge mitt..Men følte ikke for det
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 jeg setter ikke mine bein i USA så da hadde det blitt Amsterdam
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 jeg liker ikke usa, men amsterdam ville gitt meg en lei uvane, så neitakk.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Amsterdam! Har bodd der i 6 år og det var den beste tiden jeg noengang har hatt. Er ikke umulig at jeg havner der i fremtiden igjen en eller annen gang... Verdens beste by!
Gjest GreenSky Skrevet 28. desember 2005 #7 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har vært i Amsterdam, men ikke New York, så da ville jeg dratt dit. Dessuten hadde jeg bare røyket masse hasj om jeg skulle vært i Amsterdam, og etterhvert syntes jeg byen ble litt liten og kjedelig. Jo, New York hadde nok vært tingen.
Gjest LoisLane Skrevet 28. desember 2005 #8 Skrevet 28. desember 2005 Jeg synes utlandet er litt skummelt, men måtte jeg velge så ble det nok Amsterdam. Et pent strøk, da...
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #9 Skrevet 29. desember 2005 New York. Synes at Amsterdam var en kjedelig by.
Gjest Hilde Skrevet 29. desember 2005 #10 Skrevet 29. desember 2005 Jeg har vært i Amsterdam flere ganger og liker byen veldig godt - men om jeg skulle velge så hadde det nok blitt New York. New York er det stedet jeg drømmer om å reise til - må bare "manne" meg litt opp først - har nemlig et snev av flyskrekk.
Gjest Hilde Skrevet 29. desember 2005 #11 Skrevet 29. desember 2005 jeg setter ikke mine bein i USA så da hadde det blitt Amsterdam ← Hva er så fryktelig med USA ?
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2005 #12 Skrevet 29. desember 2005 Jeg har vært i begge byene, og har et godt inntrykk av begge. Jeg likte Amsterdam - men elsket New York, så for min del hadde det blitt New York.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå