AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Er dette vanlig eller hva tenker andre om det? Han er ikke på Tinder og sånt lenger, så dette er nok damer han ikke kjenner eller har prata med, men som han sikkert synes er fine eller spennende. Er ikke dreven på sosiale medier selv så vet ikke hva han skal med dem, men hører gjerne andres synspunkt? Han er en voksen mann på 37 år. Anonymkode: 7720d...abe
svartkatt Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Hvorfor bry seg? Det er bare bilder. 2 1
pepsidronning Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette vanlig eller hva tenker andre om det? Han er ikke på Tinder og sånt lenger, så dette er nok damer han ikke kjenner eller har prata med, men som han sikkert synes er fine eller spennende. Er ikke dreven på sosiale medier selv så vet ikke hva han skal med dem, men hører gjerne andres synspunkt? Han er en voksen mann på 37 år. Anonymkode: 7720d...abe Tror det er ganske vanlig, men anbefaler å ta det opp med ham dersom det plager deg. Uansett om det er "normalt" eller ikke så er det ikke greit hvis det får deg til å føle deg dårlig 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hvorfor bry seg? Det er bare bilder. Takk. Er jo det jeg helst vil tenke. Men blir usikker så tenkte det er greit å høre hva andres erfaringer er Anonymkode: 7720d...abe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Pinlig, synes jeg. Er det snakk om vanlige damer eller damer som er på Instagram for å promotere onlyfansen sin? Anonymkode: b843d...26f 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 pepsidronning skrev (Akkurat nå): Tror det er ganske vanlig, men anbefaler å ta det opp med ham dersom det plager deg. Uansett om det er "normalt" eller ikke så er det ikke greit hvis det får deg til å føle deg dårlig Godt å høre det er vanlig. Blir stressa når jeg ser at det kommer nye damer nesten daglig men det er kanskje sånn det funker på SM. I mitt hode ser jeg for meg masse flørting og sånt men hva vet vel jeg AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pinlig, synes jeg. Er det snakk om vanlige damer eller damer som er på Instagram for å promotere onlyfansen sin? Anonymkode: b843d...26f Det har vært vanlige damer. Noen veldig pene. Og en del av dem er yngre enn han (tidlig 20-åra). Ser han går inn og liker bilder der inne også når han begynner og følge enkelte av dem, så tydelig at han gjør sitt for å vise at han har vært innom. Ser nesten ut som han er opptatt av å få flere følgere selv, og derfor legger til mange i håp om at de skal følge tilbake. Jeg synes også det virker litt umodent, men kan ikke så mye om SM Anonymkode: 7720d...abe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Om det ikke er damer han kjenner, men kun skal onanere til og beundre, hadde jeg aldri i livet giddet å bruke mer tid på en slik harrytass. 37 år og holder på som en tenåring. Anonymkode: 567f2...ad5 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Det har ikke noe å si. Følger selv pene mennesker av alle kjønn på insta og det er ikke for å nirunke til noen av de, men bare for å ha noe estetisk pent å se i feeden ❣️ Anonymkode: 86b36...7f2 1
pepsidronning Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt å høre det er vanlig. Blir stressa når jeg ser at det kommer nye damer nesten daglig men det er kanskje sånn det funker på SM. I mitt hode ser jeg for meg masse flørting og sånt men hva vet vel jeg Det har vært vanlige damer. Noen veldig pene. Og en del av dem er yngre enn han (tidlig 20-åra). Ser han går inn og liker bilder der inne også når han begynner og følge enkelte av dem, så tydelig at han gjør sitt for å vise at han har vært innom. Ser nesten ut som han er opptatt av å få flere følgere selv, og derfor legger til mange i håp om at de skal følge tilbake. Jeg synes også det virker litt umodent, men kan ikke så mye om SM Anonymkode: 7720d...abe Hvis det er daglig ville jeg kanskje stusset mer på det. Merkelig å bruke så mye energi på andre kvinner hvis man er fornøyd med den man har. Kan jo hende han gjør det for å faktisk få mer følgere, men det må du høre med ham om 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Billig Anonymkode: 33c6b...f1b Ja man kan begynne å lure på intensjonen AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det ikke er damer han kjenner, men kun skal onanere til og beundre, hadde jeg aldri i livet giddet å bruke mer tid på en slik harrytass. 37 år og holder på som en tenåring. Anonymkode: 567f2...ad5 Jeg har tenkt at han kanskje bruker det som en sjekkearena, men jeg vet ikke. Har foreløpig ikke sett noe tegn til at damene viser han noe spesiell interesse i hvert fall (ingen nye likes på postene hans). Men jeg er enig med deg, dette virker ikke som en voksen mann nei.. Anonymkode: 7720d...abe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har ikke noe å si. Følger selv pene mennesker av alle kjønn på insta og det er ikke for å nirunke til noen av de, men bare for å ha noe estetisk pent å se i feeden ❣️ Anonymkode: 86b36...7f2 Han følger allerede godt over 600 personer (ikke bare damer selvfølgelig), så tror ikke han trenger nye pene i feeden? Allerede veldig mange pene jenter der pepsidronning skrev (1 minutt siden): Hvis det er daglig ville jeg kanskje stusset mer på det. Merkelig å bruke så mye energi på andre kvinner hvis man er fornøyd med den man har. Kan jo hende han gjør det for å faktisk få mer følgere, men det må du høre med ham om Takk, ja jeg synes det er litt voldsomt om dagen. Han er der inne mye. Men skal høre med han. Merker i hvert fall at det ikke er så veldig fristende å fortsette med han om det ikke roer seg litt. Greit at han følger jenter, for all del. Men det er som sagt nye hele tida så han virker veldig ivrig Anonymkode: 7720d...abe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 I min verden er ikke dette normalt for en mann som nærmer seg 40. Jeg tenker at det er sånn gutter mellom 13 og 25 holder på. Det er noe litt pinlig og umodent over voksne menn som har behov for å like bilder av unge, lettkledde damer.. Samme med voksne damer som er veldig opptatt av solbrune muskelmenn som poserer tilgjort foran kamera.. Anonymkode: c8289...581 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I min verden er ikke dette normalt for en mann som nærmer seg 40. Jeg tenker at det er sånn gutter mellom 13 og 25 holder på. Det er noe litt pinlig og umodent over voksne menn som har behov for å like bilder av unge, lettkledde damer.. Samme med voksne damer som er veldig opptatt av solbrune muskelmenn som poserer tilgjort foran kamera.. Anonymkode: c8289...581 Takk for svar. Ja, det har igrunn vært min holdning helt frem til jeg møtte han her også, så jeg sier meg veldig enig med deg Anonymkode: 7720d...abe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #15 Skrevet 20. februar 2023 Har datet en del de siste åra, og vært bortpå flere menn som holder på akkurat slik du beskriver. Oppfatter det som en kåt handling de gjør i håp om oppmerksomhet. Kan godt være at de sender melding i tillegg… Nei, æsj. De har jeg droppa pronto. Synes det er lite respekt for den de eventuelt dater også. Viser at de er på leit fortsatt. Anonymkode: 61469...743 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #16 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har datet en del de siste åra, og vært bortpå flere menn som holder på akkurat slik du beskriver. Oppfatter det som en kåt handling de gjør i håp om oppmerksomhet. Kan godt være at de sender melding i tillegg… Nei, æsj. De har jeg droppa pronto. Synes det er lite respekt for den de eventuelt dater også. Viser at de er på leit fortsatt. Anonymkode: 61469...743 Takk for at du deler. Ja, jeg og sitter med følelsen av at det er en form for å holde døren åpen for andre muligheter dessverre Anonymkode: 7720d...abe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Skrevet 20. februar 2023 Navnet hans må begynne på S, og er fra Østfold?😅 Anonymkode: 8e99c...41c 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #18 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Navnet hans må begynne på S, og er fra Østfold?😅 Anonymkode: 8e99c...41c Hahaha nei, er nok flere av disse godkara her 😄 Anonymkode: 7720d...abe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #19 Skrevet 20. februar 2023 Ikke normalt dette her. Ja, noen menn er sånn, men ikke de som er «hel ved». Anonymkode: 43a12...324 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #20 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke normalt dette her. Ja, noen menn er sånn, men ikke de som er «hel ved». Anonymkode: 43a12...324 Du har nok rett. Er vel en grunn til at han har vært "evig singel", dessverre. Anonymkode: 7720d...abe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå