AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Noen ser bedre ut med hår og andre uten. Noen vil kanskje ha lys bukse en dag og mørk en annen. Hvorfor blir det sett på som rart om menn bruker parykk fra tid til annen? Å transplantere hår virker bare kunstig og bortkastet Anonymkode: 9e715...133
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Hvis det er en du tenker at det kan bli noe seriøst med så ville jeg fortalt. Kan være at hun lurer på det allerede og da er det greit å bare være åpen om det før det blir kleint. Er selv en dame som bruket hårdel pga hårtap, har alltid fortalt det ganske tidlig så jeg slipper å være nervøs under sex osv. Anonymkode: c08f2...d03
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Daten kan gjerne fortelle meg at han bruker parykk, men jeg hadde svart med å oppfordre han til å ta hårtransplantasjon. Parykk er da mye mer kunstig, hårtransplantasjon ser bra ut. Se på nye bilder av Aleksander Sætersdøl eller klipp fra Farmen. Han tok hårtrabsplantasjon i vikene. Jeg kjenner en annen som har gjort det også, ser mye bedre ut enn de fjonene han hadde før! En mann med parykk hadde ikke vært aktuelt å ha sex med. Samme med menn med caps som skjuler at de er skalla, under sexen vil jo parykken eller capsen falle av og da får jeg en helt annen person. Har du ikke hår så enten stå for det og kjør skalla hode på date eller ta hårtransplantasjon Anonymkode: 0b63d...2a0 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 En farge på leppene forandrer ikke en person så mye som hår vs ikke hår gjør. Sammenlign det heller med at dama du dater bruker parykk og egentlig er skalla du Anonymkode: 0b63d...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Takke seg til hentesveis. Anonymkode: 4d318...cd6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Hun har nok merket det allerede. Selv i dag er ikke parykkene så naturlige at det ikke merkes at det er en parykk. Selvom det er ekte hår så er det noe med hårfestet og hvordan den ser ut i vinden osv. Anonymkode: ce9be...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Hadde du brydd deg om du fant ut at dama hadde parykk og egentlig var skallet? Anonymkode: 705d3...2e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå