Mina123l Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Vi er en familie på 5. 2 voksne 2 stor ungdommer og ei på 8. Vi ønsker å leie et hus i Spania med basseng. Tidligere har vi vært på all inclusive....hvor begynner jeg? Hvor skal jeg søke? Vi har ikke en spesifikk destinasjon. Men gjerne i nærheten av en strand og ikke så langt unna by. Hvordan vet jeg vilken flyplass Vi skal bestille til? Transport derifra? Alle tips mottas med stor takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Begynn med å finne flybilletter til en grei pris for dere alle. Når destinasjon er valgt, ville jeg sett på fine områder i nærheten. Det finnes sikkert mange flotte feriehus overalt, men det praktiske med at det ligger i grei avstand til en flyplass dere kan komme dere til, teller mye. Jeg har vært mange steder i Spania, og synes det er fint stort sett overalt. Til og med i de turistifiserte stedene ved Alicante og Malaga kan man ha spennende dagsturer til reisemål inn i landet eller ved kysten (Tabarca-øya hvis dere velger Alicante), eller ned til Gibraltar hvis dere velger Malaga, eller bare slappe av hvis man ikke ønsker så mye sightseeing. Anonymkode: 49298...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 Vi bruker alltid airbnb. Og så kjører vi dit vi ender å leie. Anonymkode: 6d7fe...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Først må du nesten bestemme deg for hvor i Spania du vil, men så er det bare å søke på Finn.no. Mange nordmenn leier ut feriehuset sitt via Finn. Det kan være du er for sen til å finne noe bra nå i sommer, vi pleier å booke hus 1-1.5 år før sommeren. Leiebil bestiller du på nettet fra flyplassen dere lander på. Anonymkode: ed018...17d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Vi har leid leilighet via finn.no. Mange som legger ut der er norske. I kalenderen deres kan du se når noe er ledig, og på hvilke ukedager man kan sjekke inn og ut. Det står også ofte hvilken flyplass man skal til. Evt. kan man spørre utleier via kontaktmeldingen. I Alicante-området gikk der buss som stakk innom de fleste tettsteder. Billett kunne man kjøpe på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begynn med å finne flybilletter til en grei pris for dere alle. Når destinasjon er valgt, ville jeg sett på fine områder i nærheten. Det finnes sikkert mange flotte feriehus overalt, men det praktiske med at det ligger i grei avstand til en flyplass dere kan komme dere til, teller mye. Jeg har vært mange steder i Spania, og synes det er fint stort sett overalt. Til og med i de turistifiserte stedene ved Alicante og Malaga kan man ha spennende dagsturer til reisemål inn i landet eller ved kysten (Tabarca-øya hvis dere velger Alicante), eller ned til Gibraltar hvis dere velger Malaga, eller bare slappe av hvis man ikke ønsker så mye sightseeing. Anonymkode: 49298...fad Flybilletter i juli har ingen grei pris. De ligger på 5500 pr pers t/r og oppover. Så rundt 30 000 kr bare for fly. Reiser man f.eks i mai er det under halve prisen. Anonymkode: 7dfc7...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flybilletter i juli har ingen grei pris. De ligger på 5500 pr pers t/r og oppover. Så rundt 30 000 kr bare for fly. Reiser man f.eks i mai er det under halve prisen. Anonymkode: 7dfc7...a51 Så akkurat nå at de hadde økt til 6000 kr +++. Varierer selvsagt litt etter datoer...men det har aldri noensinne vært så dyrt før. Anonymkode: 7dfc7...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Del Skrevet 21. februar 2023 Vi drar 30/7 og returnerer 15/8 for å spare men likevel være tilbake til skolestart. Leier bil, leier bolig på Finn. Anonymkode: f4090...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå