Gjest gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 leste nettopp noe som kan være aktuelt for meg,nemlig candida.da må jeg visstnok kutte ut gjær og sukker.har store hudproblemer til tider,med eksem og kviser,og MYE kløe.har aldri tenkt at det kan være pga maten.spiser veldig sunt,a la fedon.men unner meg godter i ny og ne,samt gjærbakst. i sommer forsvant kvisene i løpet av en 3-ukers periode,noe jeg trodde var pga barnefri,mindre stress osv.men når jeg tenker tilbake på de ukene så rørte jeg ikke sukker,og spiste knekkebrød i stedet for brød. så det høres nesten ut som det er noe med candida? har gått på tablettkur mot gjærsopp før.er det det samme som candida tro? håper noen vet!og på selveste juleaften da!
Gjest gjest Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Gå inn på candida klubbens sider, eller søk etter candida, der finner du masse info. Bl,a en test som skal vise om du har candida, og en diett du kan prøve ut for å se hva slags mat du reagerer på.
Gjest gjest Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 takk!skal prøve candidaklubben. har søkt på legesider,men ikke funnet noe som matcher meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå