AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Hei. Har hørt at man bør ta det litt med ro og ikke for mange endringer på en gang med de små. Jeg har en som snart fyller to år og han begynner i bhg til høsten. Jeg vil gjerne at han slutter med bleie før det. Han kun tisser i bleia, er tørr hele natten og sier ifra når han tisser. Han forstår konseptet. Men jeg vil gjerne slutte og amme også. Og så er det visst lurt å slutte med smokk. Jeg vet ikke om det har noe å si med rekkefølgen. Fra første var ammingen over på et par dager, hvor jeg brukte soyasaus og det gikk fort over. Bleiesluttt kan jo ta litt lenger tid. Så jeg tenkte først ammeslutt, så Bleiesluttt og så smokken kanskje som en trøst mens han begynner i bhg. Hvor lang tid bør det egentlig gå mellom hver sånn endring? Har noen noe råd å komme med? Anonymkode: f3d1a...341
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Ta smokken og puppen nå, kutt bleia i sommer da kan han gå med rompa bar innendørs. Anonymkode: 6ea52...c01
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 men ikkje ta puppen og smokken på likt f.eks ta smokken nå, ta så puppen om 1-2mnd. og så tar du bleiene fra mai-aug. Anonymkode: 6ea52...c01
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ta smokken og puppen nå, kutt bleia i sommer da kan han gå med rompa bar innendørs. Anonymkode: 6ea52...c01 Det kan han uansett 😊 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): men ikkje ta puppen og smokken på likt f.eks ta smokken nå, ta så puppen om 1-2mnd. og så tar du bleiene fra mai-aug. Anonymkode: 6ea52...c01 Tenkte smokken er kjekk å ha som substitutt for puppen.. Og bleiene er litt viktigere mtp det kan ta lang tid. Er en til to mnd grei tid i mellom endringene? Anonymkode: f3d1a...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå