AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Forleden så jeg en asiatisk mann med en afrikansk kvinne. Det har jeg aldri sett før. Hva slags uvanlige par har du sett? Anonymkode: 56b7e...a98
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Så en gang et par hvor mannen var lavere enn dama. Anonymkode: a8b4f...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Ikke at utseende egentlig spiller noe rolle, men jeg vet om ett par der dama er utrolig pen, hun har i tillegg en flott personlighet, varm og omtenksom. Mannen ser ikke ut. Han går pent kledd, men han er overvektig og uheldig med utseende/tar ikke vare på det. Han er i tillegg en veldig negativ person og alltid gretten for noe.. kan ikke fatte hva hun gjør med han... Anonymkode: 3b683...895
Gjest Ramona1970 Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Det var et par der jeg vokste opp, han var lyshåret, kort hår og så helt strait ut, og gikk ofte med lusekofte. Mens hun hadde svart, sikkert farget langt hår med barbert på sidene, og ganske frikete klær. Vi kalte henne for "bandelederen" etter en karakter i en film vi hadde sett. De er det mest umake paret jeg noen gang har sett. Lurer på hvordan det gikk med dem. Kanskje de har voksne barn i dag?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 Så en gang et ungt par der mannen var ekstremt kjekk og veltrent, mens dama var heelt motsatt. Var også ei venninne som er ganske høy og slank som var sammen med en som er veldig lav og kraftig. Hun var rundt et hode (om ikke mer) høyere enn han. Har også en kompis (30) som datet ei på 60+ en stund. Hun var den typen som også så ut til å ha hatt et hardt liv og festet mye, sa var ikke ei under "milf" kategorien heller. Anonymkode: 51a31...fd9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Venninna mi og eksen hennes. Hun er godt over snittet pen, morsom, utadvendt og ler mye. Han var spinkel, lav, klarte ikke lukke munnen helt pga tenna stod rett ut og mistet håret da han var 20. Greit nok om han var omtenksom og snill, men han behandlet henne som dritt, og familien hans var ikke snille mot henne heller. Men vi skjønte alle greia: hun slet med spiseforstyrrelser og hadde selvtillit på bånn, trodde ikke hun fortjente bedre. De var sammen i 12 år, før han var utro og valgte nye dama. Tung periode for henne, men likevel det beste som kunne skjedd henne. I dag er hun frisk og har det bra med ny og snill kjæreste. Anonymkode: 24840...be0
Bombasi Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Det mest uvanlige paret jeg vet om er der mannen er ekstremt ekstrovert, mens kvinnen er totalt i motsatt skala, altså svært introvert. Han skal derfor være ute blant folk og være med på alt, og har et sykt nettverk rundt seg, mens hun ikke ønsker å møte folk eller være med på noe, og ikke har noen rundt seg. Så han lever egentlig et enslig liv utendørs sammen med andre, mens hun lever et enslig liv innendørs alene. Er dem ute og reiser sammen så er han ute og treffer folk nesten hele tiden, mens hun sitter mye på hotellrommet. Det spesielle er dog at de er "rock solid" som par. Tror aldri jeg har møtt noen som er så forståelsesfull, respektfull, tillitsfull og begeistret for hverandre. 2
Gjest ufiltrert Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Ikke at utseende egentlig spiller noe rolle, men jeg vet om ett par der dama er utrolig pen, hun har i tillegg en flott personlighet, varm og omtenksom. Mannen ser ikke ut. Han går pent kledd, men han er overvektig og uheldig med utseende/tar ikke vare på det. Han er i tillegg en veldig negativ person og alltid gretten for noe.. kan ikke fatte hva hun gjør med han... Anonymkode: 3b683...895 $$$$$
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 To par venner med aldersforskjell på 15 år pluss. Begge parene giftet seg og fikk barn, men ble slutt etter 10 - 15 år. Begge damene var rundt 20 da de ble sammen med mennene. Tror ofte slike forhold skjærer seg når hun blir mer voksen og får egne meninger. Anonymkode: f5536...dce
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 ufiltrert skrev (11 minutter siden): $$$$$ Nei! Begge jobber i vanlige yrker. Type elektriker og frisør.. Det sies at familien hennes har penger, men det er nok tull. Han kommer fra en vanlig familie med gjennomsnittlig formue/inntekt. Ikke noe som tilsier at det er pga penger. Så det er ganske merkelig. Anonymkode: 3b683...895
Fru Uperfekt Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 20.25): Så en gang et par hvor mannen var lavere enn dama. Anonymkode: a8b4f...6d6 Det er jeg oppvokst med 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 20.25): Så en gang et par hvor mannen var lavere enn dama. Anonymkode: a8b4f...6d6 Det er da ikke uvanlig?🤔 Det ser jeg stadig vekk. Har selv vært gift med en som er lavere enn meg, og kjenner flere par der hun er høyest. Jeg legger ellers lite merke til hvordan par er jeg. Hender jeg stusser litt hvis de er veldig ulike, men tenker bare at de sikkert har egenskaper som gjør at de passer bra sammen. Bortsett fra når gamle menn er med damer som helt klart en en genrasjon yngre, det gjør meg regelrett kvalm. Anonymkode: 1675d...621
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg legger ellers lite merke til hvordan par er jeg. Hender jeg stusser litt hvis de er veldig ulike, men tenker bare at de sikkert har egenskaper som gjør at de passer bra sammen. Bortsett fra når gamle menn er med damer som helt klart en en genrasjon yngre, det gjør meg regelrett kvalm. Hvorfor blir du kvalm av det? Blir du like kvalm når en gammel dame ligger med en gammel mann? Det logiske er jo at du blir like kvalm uansett hvem som ligger med den gamle mannen. For det er jo han som fremkaller kvalme. Anonymkode: 41d7b...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå