Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har lagt merke til at prisene på også Kiwi nå skyter i været? 

Kiwi lovet å ikke kaste seg på prisøkningen i februar, likevel er varene blitt skrudd kraftig opp de siste ukene.

Særlig priser på frukt og grønt har økt drastisk. 

Flere som har merket seg dette? 

Anonymkode: b469c...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må jo ta igjen tapet fra varene som har prislås på seg. 

Anonymkode: 6f7f2...883

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du har økt drastisk?

Anonymkode: 9884f...7c2

Skrevet

Ikke merket noe på de varene jeg kjøper.

Skrevet

Prisene på frukt og grønt hopper veldig opp og ned fra uke til uke, og har egentlig gjort det hele tiden. 

Tror du må se på basisvarene som melk, brød, kjøtt, pålegg osv for å se om det har skjedd en generell prisøkning. 

Meg bekjent har ikke basisvarene økt nå.

Har ikke Kiwi låst prisen på mange basisvarer fremover? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du har økt drastisk?

Anonymkode: 9884f...7c2

Av de jeg husker i farten reagerte jeg på tomat: 59.90kg, paprika: 89.90, søt paprika (2pk) 44.90, blomkål og Squash var begge over 30 kr, men husker ikke om det var 32 eller 34, grove tortilla 29.90, påleggsalater: enkelte koster over 50 kr. Kålrot var henimot eneste rimelige grønnsaken. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Av de jeg husker i farten reagerte jeg på tomat: 59.90kg, paprika: 89.90, søt paprika (2pk) 44.90, blomkål og Squash var begge over 30 kr, men husker ikke om det var 32 eller 34, grove tortilla 29.90, påleggsalater: enkelte koster over 50 kr. Kålrot var henimot eneste rimelige grønnsaken. 

Grønnsaker er ingen god indikator på generelt prisnivå, da de både svinger veldig og også er stedsavhengige.

Anonymkode: 0597c...f85

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Grønnsaker er ingen god indikator på generelt prisnivå, da de både svinger veldig og også er stedsavhengige.

Anonymkode: 0597c...f85

Kjøper du noe grønnsaker da? De har gått jevnt opp, opp, opp, sammen med alt annet, og de fortsetter å stige sammen med alt annet.

Anonymkode: c77e1...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...