AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Datteren min på 4 år sa i dag at jeg er verdens beste mamma. Jeg føler meg som en ræva mamma så jeg klare ikke helt å ta til meg det hun sier. 😢 Føler at hun fortjener en bedre mamma enn meg. Anonymkode: 4471c...1ab
Mellion Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Hvorfor fortjener hun en bedre mamma en deg? Og hvorfor føler du deg som er røva mamma?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Hva gale er det du har gjort nå da?.... Anonymkode: 94fbd...a84
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Mellion skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortjener hun en bedre mamma en deg? Og hvorfor føler du deg som er røva mamma? Flere grunner, men de er vel egentlig bagateller. Jeg sliter en del fysisk og psykisk så jeg har ikke så mye tålmodighet til tider. Når hun trasser mye så kan det gå en kule varmt hos meg. Jeg sier alltid unnskyld. Sitter igjen med kjempe dårlig samvittighet etterpå. Er mye alene med henne da far jobber turnus offshore. Har ikke noe særlig avlastning når han er borte. Anonymkode: 4471c...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Flere grunner, men de er vel egentlig bagateller. Jeg sliter en del fysisk og psykisk så jeg har ikke så mye tålmodighet til tider. Når hun trasser mye så kan det gå en kule varmt hos meg. Jeg sier alltid unnskyld. Sitter igjen med kjempe dårlig samvittighet etterpå. Er mye alene med henne da far jobber turnus offshore. Har ikke noe særlig avlastning når han er borte. Anonymkode: 4471c...1ab Er det ikke viktigst hva hun føler? Anonymkode: 9d4f2...232
Bombasi Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Barn er generelt sett ærlige, og når du får en slik tilbakemelding så bør du jo vite at det er genuint. Hadde ikke barnet syntes det så hadde vel ikke barnet sagt det.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke viktigst hva hun føler? Anonymkode: 9d4f2...232 Joda, selvfølgelig er det det. Det er når jeg sitter med den dårlige samvittigheten at tankene vandrer dit hen at jeg føler meg som en dårlig mor. Anonymkode: 4471c...1ab
Hippogriff Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Hun føler du er verdens beste for henne. Den følelsen må du bare la henne beholde. Så får du heller øve deg på å tenke bedre om deg selv. Vi dømmer oss selv så hardt. Husk å fokusere på det du får til også, ikke bare på der du føler at du faller gjennom.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Barn er generelt sett ærlige, og når du får en slik tilbakemelding så bør du jo vite at det er genuint. Hadde ikke barnet syntes det så hadde vel ikke barnet sagt det. Det er sant! Jeg må bli flinkere til å ta det til meg. Anonymkode: 4471c...1ab
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Joda, selvfølgelig er det det. Det er når jeg sitter med den dårlige samvittigheten at tankene vandrer dit hen at jeg føler meg som en dårlig mor. Anonymkode: 4471c...1ab Bruk heller energien på henne enn disse destruktive følelsene Anonymkode: 9d4f2...232
Arkana Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 (endret) Hva er en god mamma? Du har en datter som tydelig elsker deg og synes du er verdens beste, er du ikke da en god mamma? Å være en god mamma handler ikke om materielle ting eller om å være 100% pedagogisk riktig i ett og alt. Alle foreldre tar lettvinte løsninger innimellom eller gjør ting vi angrer på. Alt er ikke perfekt, men barn trenger ikke det perfekte heller. Se på det store bildet. Barnet ditt trenger å føle seg elsket og hun trenger at du gradvis gjennom barndommen gjør henne i stand til å klare seg selv. Detaljene er uvesentlig. Ikke vær så hard mot deg selv. Endret 20. februar 2023 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 Hippogriff skrev (2 timer siden): Hun føler du er verdens beste for henne. Den følelsen må du bare la henne beholde. Så får du heller øve deg på å tenke bedre om deg selv. Vi dømmer oss selv så hardt. Husk å fokusere på det du får til også, ikke bare på der du føler at du faller gjennom. Du har helt rett. Takk! ❤️ Anonymkode: 4471c...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruk heller energien på henne enn disse destruktive følelsene Anonymkode: 9d4f2...232 Du har helt rett 😊 Anonymkode: 4471c...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 Arkana skrev (1 time siden): Hva er en god mamma? Du har en datter som tydelig elsker deg og synes du er verdens beste, er du ikke da en god mamma? Å være en god mamma handler ikke om materielle ting eller om å være 100% pedagogisk riktig i ett og alt. Alle foreldre tar lettvinte løsninger innimellom eller gjør ting vi angrer på. Alt er ikke perfekt, men barn trenger ikke det perfekte heller. Se på det store bildet. Barnet ditt trenger å føle seg elsket og hun trenger at du gradvis gjennom barndommen gjør henne i stand til å klare seg selv. Detaljene er uvesentlig. Ikke vær så hard mot deg selv. Å der kom tårene 😢 Du har helt rett. Takk ❤️ Anonymkode: 4471c...1ab 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 Alle mødre sliter med ett eller annet, er sliten eller føler de ikke strekker til alltid. For din datter er du verdens beste mamma ❤️ for henne er du unik og alt! mer selv mamma og de sier hver dag st de elsker meg, selv om jeg sovner på sofaen etter middag nesten hver dag etter jobb. Jeg må ha en liten time. De er tenåringer Anonymkode: 75af7...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå