AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har tatt med meg skader fra 10 år med en narsissist. Han fikk meg til å unngå leger og alt som handlet om hjelp, for jeg er ikke syk osv. Dette henger i meg fortsatt selvom det er 6 mnd siden jeg forlot forholdet. Jeg sitter i bilen og skal snart inn på legevakten fordi ett familie medlem ba meg gjøre det siden jeg ikke har vært bra de siste dagene og verre i dag. Men jeg har frykt og kjenner at jeg nesten må løpe på do. Jeg har ikke rett på å være syk eller få legehjelp, det sier følelsene mine og jeg gruer meg veldig, kommer til å gråte når jeg går inn til legen. hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle dette til legen? Hva om legen er kald og jeg ikke føler meg trygg? Huff vil bare kjøre hjem igjen, men jeg burde skjekket meg pga formen.😣 Anonymkode: 1f27b...903 7
MyMichelle Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Kjære deg, det er helt greit å gråte hos legen. Fortell alt. Leger er vante til sånt, tenk alle de som kommer til lege på grunn av psykiske sykdommer for å bli henvist til psykolog eller få medisin. Jeg skjønner følelsene dine, for jeg har også tilfeller der følelser ikke vil høre på fornuft. Jeg har vært hos lege, og fikk antidepressiva, noe jeg burde gjort for flere år siden. Vær så snill å gå til lege! Du fortjener det ❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Bare gå inn du, dette skal gå fint. Det gjør ingenting om du gråter. Hvis du ikke orker å forklare hele historien kan du jo si at du har legeskrekk. Min erfaring med leger på legevakten er at de ofte har det travelt og er verken kalde eller varme, bare helt nøytrale. Det de skal er å gi deg behandling du behøver og har rett på. Dette er vanskelig for deg, men for hver gang vil det bli lettere og lettere. Stå på! Anonymkode: 20553...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Har du noen som kan bli med deg til legen? Kanskje det gjør det litt lettere for deg ❤️ Anonymkode: 88938...aef 2
Bombasi Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Håper du gikk inn til legen, og at legen møtte deg på en god måte. Og så håper jeg at du aldri møter denne mannen igjen. 2
Rødstrupa Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har tatt med meg skader fra 10 år med en narsissist. Han fikk meg til å unngå leger og alt som handlet om hjelp, for jeg er ikke syk osv. Dette henger i meg fortsatt selvom det er 6 mnd siden jeg forlot forholdet. Jeg sitter i bilen og skal snart inn på legevakten fordi ett familie medlem ba meg gjøre det siden jeg ikke har vært bra de siste dagene og verre i dag. Men jeg har frykt og kjenner at jeg nesten må løpe på do. Jeg har ikke rett på å være syk eller få legehjelp, det sier følelsene mine og jeg gruer meg veldig, kommer til å gråte når jeg går inn til legen. hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle dette til legen? Hva om legen er kald og jeg ikke føler meg trygg? Huff vil bare kjøre hjem igjen, men jeg burde skjekket meg pga formen.😣 Anonymkode: 1f27b...903 Lykke til hos lege. Det er ikke skam å gråte😌Tenker du vil føle deg ivaretatt og hørt etter det møte/timen du har. God bedring ønskes deg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Bare gå inn du og i skranken så sier du at du har vært i et forhold med en narsissist og trenger at den (dama?) som tar deg inn trøkker litt varsommere pga du har store arr på sjelen og har blitt innprenta at du er ikke verdt legehjelp. Anonymkode: 8a007...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Ts her. Jeg var veldig heldig. Møtte en omsorgsfull mann som virkelig tok seg tid til meg og lytte. Han speilet meg godt og var profesjonell. Fikk sykemelding for i dag og i morgen for å slappe av❤️ takk for at dere heier på meg, det hjalp meg❤️ Anonymkode: 1f27b...903 2 9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts her. Jeg var veldig heldig. Møtte en omsorgsfull mann som virkelig tok seg tid til meg og lytte. Han speilet meg godt og var profesjonell. Fikk sykemelding for i dag og i morgen for å slappe av❤️ takk for at dere heier på meg, det hjalp meg❤️ Anonymkode: 1f27b...903 TS igjen. Jeg syns det var ekkelt å snakke om eksen, det prikket i beina og jeg sa at jeg ikke kan snakke for mye om den relasjonen, at jeg må gjøre det gradvis hos psykologen. Han tok hensyn. Men jeg tenker det var bra å fortelle litt om det, at det er bearbeidende og vil normalisere det mer, for det er frykt å fortelle høyt om at jeg har vært i en slik relasjon, jeg begynte å gråte. Anonymkode: 1f27b...903 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: TS igjen. Jeg syns det var ekkelt å snakke om eksen, det prikket i beina og jeg sa at jeg ikke kan snakke for mye om den relasjonen, at jeg må gjøre det gradvis hos psykologen. Han tok hensyn. Men jeg tenker det var bra å fortelle litt om det, at det er bearbeidende og vil normalisere det mer, for det er frykt å fortelle høyt om at jeg har vært i en slik relasjon, jeg begynte å gråte. Anonymkode: 1f27b...903 Å ja, det er deg med prikking i beina. I en annen tråd her inne fikk jeg beskjed av deg om at jeg er et ondt menneske som ikke bør gi noen her inne råd. Men det er greit, jeg er glad på dine vegne. Fint at du fikk hjelp. Anonymkode: 20553...4c5
MyMichelle Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her. Jeg var veldig heldig. Møtte en omsorgsfull mann som virkelig tok seg tid til meg og lytte. Han speilet meg godt og var profesjonell. Fikk sykemelding for i dag og i morgen for å slappe av❤️ takk for at dere heier på meg, det hjalp meg❤️ Anonymkode: 1f27b...903 Så flott! Du var flink og sterk som greide det. Ønsker deg alt godt videre ❤️
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Å ja, det er deg med prikking i beina. I en annen tråd her inne fikk jeg beskjed av deg om at jeg er et ondt menneske som ikke bør gi noen her inne råd. Men det er greit, jeg er glad på dine vegne. Fint at du fikk hjelp. Anonymkode: 20553...4c5 🤨 Hvilket råd gav du? Anonymkode: 5d602...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå