Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var elskerinnen til en mann for 1 år siden som jeg møtte gjennom en hobby vi begge deler. Vi møttes jevnlig men jeg avsluttet det hele fordi jeg følte at det var feil. Han sa da at han hadde fått sterke følelser for meg. Han har ingen planer om å skilles, han liker kona sier han men de har utfordringer og de går i samtaleterapi for å holde familien sammen. 

Etter at det ble slutt har vi holdt kontakten og han sier han har følelser for meg enda og derfor ikke vil miste meg, og da heller ønsker å være min venn for å fortsatt ha meg i sitt liv. Han ønsker å møtes som venner. Kan man være venn med sin føre dette elsker? Jeg kunne trengt litt flere venner og han er interessant å snakke med, i tillegg har vi vår felles hobby som er litt uvanlig. 

Anonymkode: 88a0f...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Folk kompliserer altfor mye

Anonymkode: c7f6b...b82

• Liker 2
Skrevet

Dette hørtes potensielt komplisert ut. Hvis kona ikke er kjent med historien dere to har, er det også ekstremt dårlig gjort overfor henne.

• Nyttig 2
Skrevet
Hippogriff skrev (Akkurat nå):

Dette hørtes potensielt komplisert ut. Hvis kona ikke er kjent med historien dere to har, er det også ekstremt dårlig gjort overfor henne.

Og her understøttes mitt poeng.

Slutt å komplisere alt.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var elskerinnen til en mann for 1 år siden som jeg møtte gjennom en hobby vi begge deler. Vi møttes jevnlig men jeg avsluttet det hele fordi jeg følte at det var feil. Han sa da at han hadde fått sterke følelser for meg. Han har ingen planer om å skilles, han liker kona sier han men de har utfordringer og de går i samtaleterapi for å holde familien sammen. 

Etter at det ble slutt har vi holdt kontakten og han sier han har følelser for meg enda og derfor ikke vil miste meg, og da heller ønsker å være min venn for å fortsatt ha meg i sitt liv. Han ønsker å møtes som venner. Kan man være venn med sin føre dette elsker? Jeg kunne trengt litt flere venner og han er interessant å snakke med, i tillegg har vi vår felles hobby som er litt uvanlig. 

Anonymkode: 88a0f...082

Han går i samtaleterapi med kona for å holde familien samlet. Er din tidligere elsker og han har følelser for deg. 

Mitt råd er å holde seg unna, for hvordan skal han lykkes med samtaleterapien hvis han fortsatt har følelser for deg og dere er "venner" fortsatt. Det kommer til å bli svært komplisert og du kan bli dratt inn i noe du kanskje ikke ønsker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

3 minutter siden, Hippogriff said:

LOL 🤣

Anonymkode: cd01f...456

Skrevet

Han forsøker bare å få deg til å bli elskerinne igjen. Og vips har han igjen i pose og sekk - kone og elskerinne. Den som taper på dette er deg, du mister sjansen til å finne en skikkelig mann fordi du holder på med en som ikke er det.

styr unna

Anonymkode: 97bd1...872

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, du avsluttet det hele pga det var feil, det blir like feil å fortsette som venner etter det dere hadde, så lenge han enda er med kona.

Hvis han har følelser for deg så er dette hele være venner påfunnet et forsøk på å få deg med på dobbeltlivet sitt igjen slik han kan få i pose og sekk. Find deg oppegående folk som er gode som venner heller.

Du vet aldri hva kona hans er i stand til å gjøre om hun finner ut sannheten heller (noe de ofte gjør). Kan være hun går etter deg.

Anonymkode: 3ebfa...a3d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han forsøker bare å få deg til å bli elskerinne igjen. Og vips har han igjen i pose og sekk - kone og elskerinne. Den som taper på dette er deg, du mister sjansen til å finne en skikkelig mann fordi du holder på med en som ikke er det.

styr unna

Komplisering og overtenkning.

As usual.

• Liker 2
Skrevet

Blir jo litt rart å være venner når du vet han har sterke følelser for deg, og kan forlenge hans følelser for deg.

Men så klart kan dere dyrke felles hobby sammen så lenge du er helt sikker på at du greier å holde det til vennskap, og ikke falle for fristelsen til å gjenoppta den seksuelle biten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Komplisering og overtenkning.

As usual.

Nix dette finnes det mange eksempler på. Jeg har trøstet mange venninner som har blitt ofre for slike skruppel-løse menn.

Og ja, det finnes garantert kvinner som gjør det samme (dvs er gift og har elskere som de lurer) så dette handler ikke om kjønn.

Skrevet

Nei, bare kutt han helt ut, for din del og hans kone. Han er jo en superegoist som vil ha alt, og han tenker bare på seg selv. Det er jo helt hinsides at han vil fortsette å ha kontakt med elskerinnen og samtidig gå i terapi for å fikse forholdet med konen. Og jo mer tid du bruker på han, er tid du vil miste, for kan du se for deg et forhold med han? Du vil bare kaste bort tid på å være en hemmelighet og føle deg som en nr 2. Du vil vel ha en som bare vil ha deg, en du kan stole på og som du vet er der for deg alltid?

Anonymkode: 78d5b...5be

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan se at folk som setter seg i konas sko og syns det er helt innafor at ens kjæreste behandler en slik kan se på det som ukomplisert. Men mennesker som ønsker selv å bli behandlet på en bedre måte og øsnker seg et annet type forhold, tenker at det er galt. Så er det jo slik at man bør behandle andre slik man vil bli behandlet selv. Ts kan ikke akkurat sutre hvis hennes framtidige mann finner seg en elskerinne og venn i fremtiden akkurat..

Anonymkode: 3ebfa...a3d

Skrevet

Han vil fortsette å ha deg som elskerinne. Han har følelser for deg og samtidig holde sammen med kona?😳 den virkelige sannheten er, at det er vanskelig for en sånn mann å finne elskerinne. De tviholder på den man får tak i, gjerne litt lovebombing itillegg. Har har to gifte elskere før, alle sier det samme😉 ikke underhold den stakkaren!

Anonymkode: 4f164...598

Skrevet

Gå for hva magefølelsen din sier - den tar sjelden feil. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

styr unna

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Nix dette finnes det mange eksempler på. Jeg har trøstet mange venninner som har blitt ofre for slike skruppel-løse menn.

Og ja, det finnes garantert kvinner som gjør det samme (dvs er gift og har elskere som de lurer) så dette handler ikke om kjønn.

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, bare kutt han helt ut, for din del og hans kone. Han er jo en superegoist som vil ha alt, og han tenker bare på seg selv. Det er jo helt hinsides at han vil fortsette å ha kontakt med elskerinnen og samtidig gå i terapi for å fikse forholdet med konen. Og jo mer tid du bruker på han, er tid du vil miste, for kan du se for deg et forhold med han? Du vil bare kaste bort tid på å være en hemmelighet og føle deg som en nr 2. Du vil vel ha en som bare vil ha deg, en du kan stole på og som du vet er der for deg alltid?

Anonymkode: 78d5b...5be

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Han vil fortsette å ha deg som elskerinne. Han har følelser for deg og samtidig holde sammen med kona?😳 den virkelige sannheten er, at det er vanskelig for en sånn mann å finne elskerinne. De tviholder på den man får tak i, gjerne litt lovebombing itillegg. Har har to gifte elskere før, alle sier det samme😉 ikke underhold den stakkaren!

Anonymkode: 4f164...598

Dette vet dere ingenting om.

Skrevet

Klart man kan være venner. Men det høres ikke ut som om at han egentlig er interessert i et vennskap med deg, og at han nok håper på mer enn det, men at vennskapet liksom skal gi anledning til det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette vet dere ingenting om.

Men det vet du? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men det vet du? 

Nei, det er derfor jeg ikke er så skråsikker som deg.

siterte.jpg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er derfor jeg ikke er så skråsikker som deg.

siterte.jpg

Så du plasserer deg selv i kategorien klok, slik at du også plasserer deg over andre? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...