Marmoira Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Halloen! Jeg har nettopp flyttet inn i en leilighet som jeg leier. Jeg har vært superheldig og fått leie kjempebillig, sien jeg er ung og student. Jeg har derimot nå sletet med god kvalitetssøvn de siste nettene, pga. naboen i etasjen under som SNORKER! Skjønte ikke først hva denne brummende dundringen var, og tenkte det var en maskin av noe slag, før jeg 3. natten innså at det var snorking! Jeg har ennå ikke møtt denne mannen, men har halvveis fått blikkontakt med fyren, som er enormt overvektig og tydelig ga tegn til at han ikke ville hilse på. Denne mannen leier også av samme utleier. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til hva jeg selv kan gjøre? Vil det fungere å kjøpe et stort og tykt teppe? Jeg bruker for tiden støydempende øretelefoner, men våkner midt på natten av verkende ører. Vurderer å få kjøpt spesiallagde ørepropper, da sov i ro overhode ikke fungerer. Jeg har tenkt på å spørre utleier om råd, men synes på en måte dette er litt pinlig også Er jo mitt problem at jeg er så sensitiv for lyder når jeg skal sove. Men så tenker jeg, han under må vel også høre meg godt? Jeg spiller klarinett, synger høyt, gamer og mister ting i gulvet hele tiden, så et teppe hadde vel kanskje vært noe positivt for denne mannen også, haha Men orker ikke kaste bort flere tusen kroner på et dyrt teppe, om dette ikke har noe for seg. Håper dere kloke kvinner her inne har noen gode tips!
Macro Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Jeg følte med deg helt til du nevnte klarinetten😂 Tror hele nabolaget bør gå for ørepropper siden det er all slags støy rundt dere. 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Jeg hadde nabo vegg i vegg som holdt meg våken med sin snorking, såjeg føler med deg! Tykt gulvteppe kan hjelpe, alt sånt er lyddempende. Se om du finner noe billig på finn. Men problemet er jo også at noen lyder bare forplanter seg veldig i bygget, så hvis dere f.eks ligger helt inntil samme vegg så kanskje det hjelper hvis du flytter sengen til motsatt side, hvis mulig? Anonymkode: 1d4e0...f24
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Kan man høre snorking gjennom murveggen? Anonymkode: 9e38e...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man høre snorking gjennom murveggen? Anonymkode: 9e38e...7e4 Ja bassen bærer noe enormt Anonymkode: b8066...be8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 En i tråden om naboen som trekker ned i do om natten tipser om spesialtilpassede ørepropper og hvor du får tak i dem. Anonymkode: 751bf...058
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 https://hoer.no Anonymkode: 1d4e0...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå