AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Jeg er sammen med en mann jeg elsker men samtidig har jeg det ikke bra slik ting er nå. Han har tidligere gjort ting som har jeg gjort meg usikker og sjalu. Jeg har likevel mine ting og vet at min sjalusi også kommer av sår fra barndommen og jeg jobber mye med meg selv. MEN han stirrer bevisst på andre kvinner slik at jeg ser det og særlig en type som gjør meg ekstra usikker. Han snapper og har mye kontakt med damer og ser på bilder av dem. Når jeg sier fra at dette sårer meg så snur han det alltid til at jeg er sykelig sjalu og alt er min feil og at jeg ikke skal ta fra hans frihet. Har aldri ønsket dette men man må ha respekt for sin partner, jeg glor aldri på menn foran han eller gjør noe som ville gjort han usikker. Jeg er veldig sliten og det tærer på psyken min av at jeg høres ut som en helt gal person. Vet ikke hva jeg skal gjøre, elsker han men føler jeg blir psyket ut nå. Anonymkode: 2569c...811 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han snapper og har mye kontakt med damer og ser på bilder av dem. Når jeg sier fra at dette sårer meg så snur han det alltid til at jeg er sykelig sjalu og alt er min feil og at jeg ikke skal ta fra hans frihet. Hadde aldri akseptert dette i et forhold. Løp mens du kan og fortsatt har litt stolthet igjen i kroppen din. Stå opp for deg selv! Anonymkode: 1a1c7...31b 3 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Det er manipulasjon og grov respektløshet. Jeg er enig med en over, løp mens du kan før dette forholdet kjører deg til grunne! Du mister all selvtillit av dette og i tillegg prøver han å gjøre deg til problemet, han gjør deg psykisk syk og det kan skape livsvarige emosjonelle sår Anonymkode: 0952b...69b 9
ESFP Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er sammen med en mann jeg elsker men samtidig har jeg det ikke bra slik ting er nå. Han har tidligere gjort ting som har jeg gjort meg usikker og sjalu. Jeg har likevel mine ting og vet at min sjalusi også kommer av sår fra barndommen og jeg jobber mye med meg selv. MEN han stirrer bevisst på andre kvinner slik at jeg ser det og særlig en type som gjør meg ekstra usikker. Han snapper og har mye kontakt med damer og ser på bilder av dem. Når jeg sier fra at dette sårer meg så snur han det alltid til at jeg er sykelig sjalu og alt er min feil og at jeg ikke skal ta fra hans frihet. Har aldri ønsket dette men man må ha respekt for sin partner, jeg glor aldri på menn foran han eller gjør noe som ville gjort han usikker. Jeg er veldig sliten og det tærer på psyken min av at jeg høres ut som en helt gal person. Vet ikke hva jeg skal gjøre, elsker han men føler jeg blir psyket ut nå. Anonymkode: 2569c...811 Ja, dette er manipulasjon og følelsesmessig misbruk. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Jeg er sammen med en slik mann og har vært det i mange år. Det er først nå nylig at jeg har begynt å skjønne at det ikke er noe feil med meg.. For jeg har jo alltid fått skylda for å være sinnsyk fordi at jeg reagerer på de tingene han gjør/sier som er respektløst. Jeg har grått så mye i disse årene og rett og slett trodd at jeg faktisk ER gal. Vær så snill og redd deg selv før du blir helt ødelagt. Jeg sliter så sykt mye og det er vanskelig å bygge seg opp igjen etter årevis med psykisk helvete. Anonymkode: 8c492...fd7 2 1
PM75 Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Ta fra han friheten til hva? Til å oppføre seg som en drittsekk? Dette hadde jeg ikke orket. Og jeg er ikke spesielt sjalu eller har noen sår fra barndommen. Men det virker som han bevisst går inn for å såre deg, og en slik kjæreste ville jeg ikke hatt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Det er selvfølgelig ikke greit.. Forstår ikke hvorfor du tviler engang. Anonymkode: 67ae8...b72 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Han er idiot. Saml benene og gå videre. Anonymkode: f1a1e...284
mEditari Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er sammen med en mann jeg elsker men samtidig har jeg det ikke bra slik ting er nå. Han har tidligere gjort ting som har jeg gjort meg usikker og sjalu. Jeg har likevel mine ting og vet at min sjalusi også kommer av sår fra barndommen og jeg jobber mye med meg selv. MEN han stirrer bevisst på andre kvinner slik at jeg ser det og særlig en type som gjør meg ekstra usikker. Han snapper og har mye kontakt med damer og ser på bilder av dem. Når jeg sier fra at dette sårer meg så snur han det alltid til at jeg er sykelig sjalu og alt er min feil og at jeg ikke skal ta fra hans frihet. Har aldri ønsket dette men man må ha respekt for sin partner, jeg glor aldri på menn foran han eller gjør noe som ville gjort han usikker. Jeg er veldig sliten og det tærer på psyken min av at jeg høres ut som en helt gal person. Vet ikke hva jeg skal gjøre, elsker han men føler jeg blir psyket ut nå. Anonymkode: 2569c...811 Det finnes menn som aldri kommer til å spille på svakhetene dine på denne måten. Ikke gjør deg liten for en mann når du kan finne så mye bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Du får sette deg ved siden av han i sofaen, og søke etter "big dicks", "muscular men" ect Ta igjen. Gjør det samme som han gjør. Se lenge etter menn, litt yngre enn han. Kommenter, "tydelig at han der trener ja". Vær mot han slik han er mot deg. Du må så klart forlate idioten, men det blir lettere da han garantert vil reagere negativt på din oppførsel. Da ser du tydeligere hvordan han er. Anonymkode: 8d620...754 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 Du velger å være sammen med en dust! Tenk heller at du fortjener en bedre mann, og så tar du et nytt og bedre valg som gir deg et bedre liv! Anonymkode: aa52e...e29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå