AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Datet en fyr som sier ting som gjør meg usikker. Jeg er jomfru og derfor uerfaren og litt ukomfortabel med å være naken foran en mann. Første gangen vi var nakne sammen så sier han med en gang: "Jeg trodde ikke du hadde noe fin kropp egentlig. Men du må jobbe med rumpa". Etter dette har jeg blitt mer usikker på kroppen min (var ikke det fra før), og det har heller ikke blitt sex på oss. Han virker som en type som sier ting uten å tenke seg om. Men normale folk ville jo tatt seg i det i etterkant, mens han her ikke skjønner at han har sagt noe "feil"? Mangler han litt antenner han her, eller hva kan det komme av? Anonymkode: ee8ca...ba6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Oj! For en rar ting å si. Du får si det du sier her til han. Anonymkode: 16f74...b31 1
Snipa Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Kjære vene, slutt å være sammen med han. Det er jo slemt! Du fortjener bedre. 10
exictence Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Det var stygt sagt. Finn deg en annen eller vær singel. Han vil komme til å gi deg mange vonde såre følelser 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Fortsett med å være jomfru du, han der er ikke noe å samle på. Anonymkode: 5c84a...208 4
Hippogriff Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Han er ikke noe snill. Finn deg en som er snill. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 JA! Som de over her sier... Dette er overhodet ikke greit. Tenk og si slike ting da, og ITILEGG sier man det til ei som er jomfru og føler seg ukomfortabel. Tenk litt på det selv.... Det er klart det ikke er greit! Hans aller viktigste "oppgave" er jo å få deg til å føle deg så komfortabel og flott som overhodet mulig. .. Være varsom og snill mot deg. SPESIELT hos deg! Anonymkode: 7e456...123 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oj! For en rar ting å si. Du får si det du sier her til han. Anonymkode: 16f74...b31 Eller påpeke at du trodde at menn hadde større pikk. Den svir som regel. Utenom det ts.. kom deg bort. En mann som kritiserer kroppen din er ikke verd tiden din. Ikke rart du bli usikker. Hadde jeg og blitt. Det er jo hans problem det at han ikke har klart å sile ut en kropp han ikke liker. idiot. Anonymkode: 104f7...301
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Normale folk hadde aldri sagt det der. Han prøver å gjøre deg usikker og bryte ned selvtilliten din med vilje sånn at han kan behandle deg dårlig (f eks være utro, emosjonelt neglisjere deg, røff og respektløs sex eller lignende). Fins desverre noen sånne menn så kutt de ut med en gang de viser disse trekkene av seg! Anonymkode: cc180...07e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå