AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Datet en fyr i snart to måneder og det virker som om det blir oss. Han har bursdag neste måned og har invitert meg på 40 års-festen sin. I tillegg regner jeg med at vi er sammen på selve bursdagen hans fordi det er en søndag. Jeg føler jeg bør gi noe når det er rundt tall, men jeg kjenner han jo ikke så godt, så jeg vet ikke hva som blir best å gi til en mann som ikke har noen spesielle ønsker. Noe personlig tror jeg han hadde satt pris på. Noen som har forslag på en romantisk, personlig gave til en mann på 40 år? ❤️ Ellers så tenkte jeg evt. på å gi kinobilletter til en skrekkfilm vi kan se sammen. Han elsker den filmsjangeren! Det er den jeg liker minst og unngår om jeg kan, så dette er noe han pleier å se på med sine kamerater. Jeg tror han hadde blitt veldig overrasket om jeg ble med han på en skrekkfilm. Andre forslag? ☺️ Anonymkode: aa11f...3c2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Men, du vet jo at han liker skrekkfilmer. Så hva med en T-shorte eller noe annet sånn skrekkfilm merch. Og de kinobilettene ? jeg synes det er litt lite med bare kinobiletter i hvert fall 😅 Noen andre hobbyer/interesser han har ? Anonymkode: 54910...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Ville gitt en god flaske alkohol, av en type du vet han liker. Uansett om han er vinkjenner, eller drikker whiskey. Det er en flott gave, viser at du kjenner han, men likevel ikke så personlig at det blir for mye. Anonymkode: bf561...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men, du vet jo at han liker skrekkfilmer. Så hva med en T-shorte eller noe annet sånn skrekkfilm merch. Og de kinobilettene ? jeg synes det er litt lite med bare kinobiletter i hvert fall 😅 Noen andre hobbyer/interesser han har ? Anonymkode: 54910...9b6 Hehe... Kanskje han hadde likt det ja! Våre felles interesser er film/kino, musikk, vin, politikk, helse og natur. Vi ser på mye film sammen! Hans egne interesser er fisking, camping, bil, duppeditter/teknikk og retro objekter. TS Anonymkode: aa11f...3c2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ville gitt en god flaske alkohol, av en type du vet han liker. Uansett om han er vinkjenner, eller drikker whiskey. Det er en flott gave, viser at du kjenner han, men likevel ikke så personlig at det blir for mye. Anonymkode: bf561...0a1 Han drikker mest øl, men mulig han drikker whiskey på fest med sine kamerater i blant. Jeg tror han har nevnt det en gang, men vi har aldri drukket det sammen. ☺️ TS Anonymkode: aa11f...3c2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Jeg kjøpte et spill til min samboerer når han hadde bursdag og vi bare hadde datet i noen uker. Ble veldig godt mottat 😊 Anonymkode: f835a...57d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Kino billetter og middag da?🥰 Anonymkode: 97699...0e6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kino billetter og middag da?🥰 Anonymkode: 97699...0e6 Det er er veldig trygt valg i hvert fall, så mulig jeg kjører på det! ☺️ TS Anonymkode: aa11f...3c2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Min eks var også glad i å fiske og sånn, så jeg kjøpte en gang en fiskeveske der jeg la oppi et par sitterunderlag, sydvest, fluer til fluefisking og en sånn metalldings man kunne tenne bål med. Han likte det veldig godt, og flere har adoptert den ideen siden til andre interesser også. Evt gavekort på xxl der han får tak i mer utstyr om han vil det, og så kinobilletter eller noe annet i tillegg. Anonymkode: 1b51d...126
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Jeg datet en fyr en periode, og vi hadde mye intern humor om fisk. Jeg strikket ham et par votter med fiskemotiv på til bursdagen, og selv om det ikke ble oss, snakker han ennå om hvor godt han liker vottene nå fem år etterpå 😄 Anonymkode: b6d6a...ca0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 Min date snakket om favorittband og filmer, så han har fått t-skjorter relatert til dette. Ramlet over South Park strikkelue på HM, den falt virkelig i smak. Han er gøy å kjøpe gaver til! Min samler også på øl, så å kjøpe noe obskure greier på polet eller spesialbutikk hadde nok også vært en suksess. Han er forresten oppgradert til kjæreste nå. Anonymkode: 12d05...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå