AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Synes dette er en smule vanskelig å håndtere. Jeg er mentalt mye yngre enn antall leveår og forsøker å rettferdiggjøre attraksjonen mot 7 år yngre menn med det. Noen andre som har erfaringer med dette?? Anonymkode: b45e3...e5d 1
svartkatt Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Gjør som du vil. Skjønner ikke hvorfor du stresser med det. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Vel, om du vil ende opp som en gammel gris, så 🤷🏻♀️ Hilsen 30 årig kvinne. Hadde sagt det samme til en mann. Anonymkode: 81a9f...e29
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Hvis du har draget på dem så er det jo ikke feil? Men hvis planen din er barn så har du det jo litt travelt, og 7 år yngre menn har det nok ikke like travelt? Anonymkode: cc5ae...d67 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, om du vil ende opp som en gammel gris, så 🤷🏻♀️ Hilsen 30 årig kvinne. Hadde sagt det samme til en mann. Anonymkode: 81a9f...e29 Nå er du bare dum. Mannen min er 5 1/2 år eldre en meg, og min søsters mann er 6 år eldre enn henne. Ingen kaller dem for griser. Men det høres jo mye smartere ut å gå for en mann som er 6 år yngre 😅 Anonymkode: cc5ae...d67 5
norw Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Omtrent det samme for oss menn, man begynner å se mer på de som er yngre enn de som er like gamle eller eldre og det blir bare mer og mer sånn etter hvert som man bikker 40 og oppover. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå er du bare dum. Mannen min er 5 1/2 år eldre en meg, og min søsters mann er 6 år eldre enn henne. Ingen kaller dem for griser. Men det høres jo mye smartere ut å gå for en mann som er 6 år yngre 😅 Anonymkode: cc5ae...d67 Jeg er enig i at 7 år ikke er krise, men ta sier at det er de ENESTE hun er interessert i. Da blir det automatisk det 🤷🏻♀️ falt dere for alderen på mennene eller mannen selv? Anonymkode: 81a9f...e29 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Sliter også med å tiltrekkes jevnaldrende menn på 30+++ med grålig skjegg, gule tenner, hårtap og pappakropp men har hvertfall såpass moral at jeg ikke går for gutter i 20 årene fordet! Da er jeg heller singel og venter på en mann som tar bedre vare på utseendet sitt selvom de er sjeldne Anonymkode: 265b0...404 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Skjønner deg godt. Sveiper Tinder og oppdaget som deg at mennene i slutten av 20-åra og begynnelsen av 30-årene er noe helt annet enn når de kommer i midten av 30-åra. Samme gjelder sikkert mange damer, så skjønner selvsagt mennene som foretrekker de yngre og freshere damene og. Ikke lett å være menneske i denne overfladiske verden 😬 Anonymkode: e1ad1...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Skjønner deg godt, selv er jeg passert femti og hadde ikke engang tatt i en slik kvinnekropp. Direkte guffent med mindre damen er et fysisk unikum, noe jeg uansett ikke hadde hatt draget på. Tar heller en kjøpekone. Anonymkode: a116d...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner deg godt. Sveiper Tinder og oppdaget som deg at mennene i slutten av 20-åra og begynnelsen av 30-årene er noe helt annet enn når de kommer i midten av 30-åra. Samme gjelder sikkert mange damer, så skjønner selvsagt mennene som foretrekker de yngre og freshere damene og. Ikke lett å være menneske i denne overfladiske verden 😬 Anonymkode: e1ad1...0fe Nja.. er de forfalt i midten av 30-årene så var de sånn i 20-årene og Anonymkode: 7b649...632 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 6-7 år yngre er vel ikke et problem når man er på din alder? Det må vel være innafor👍🏼 Selv tiltrekkes jeg helst av litt eldre menn, men de må holde seg godt😉 Anonymkode: 7232b...fed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Synes dette er en smule vanskelig å håndtere. Jeg er mentalt mye yngre enn antall leveår og forsøker å rettferdiggjøre attraksjonen mot 7 år yngre menn med det. Noen andre som har erfaringer med dette?? Anonymkode: b45e3...e5d Jepp jeg er ei på over 50 og tiltrekkes ikke av menn på min alder. Jeg er som deg mentalt barnslig eller umoden og går best med menn som er 10 isj år yngre. Noen av oss er bare sånn. Mental alder følger ikke alderen i år som regel. Så jeg syns ikke det er noe feil på det men er vel bra at man selv har fått innsikt i hvorfor det er som det er, eller? Pluss at det er en fordel å ha en mann som er litt yngre. Damer lever statistisk lengre så skal få fullt utbytte over tid så er yngre menn bedreå velge. Og ja man har nå fått de preferansene man har fått og liker man litt yngre so what. Må da være lov? Mange damer liker også mye eldre menn så det går da begge veier syns jeg da. Anonymkode: eda59...46d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 Stor forskjell utseendemessig på en mann helt i slutten i 20-åra, og en som er midt i 30-åra, så jeg forstår deg innmari godt. Har nesten utelukkende sveipet egen alder, og ikke tenkt så mye over det. Men testa Happn igår, og da fikk jeg opp langt yngre menn også, fordi jeg ikke hadde fått lagt inn preferansene mine ennå. Og w.o.w: der var det en helt annen kvalitet enn de karene jeg ser på til vanlig, det skal sies. Utrolig rart at forfallet går så raskt på de få årene, men det gjør det virkelig Anonymkode: 3b1a3...6e5 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #15 Skrevet 20. februar 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Synes dette er en smule vanskelig å håndtere. Jeg er mentalt mye yngre enn antall leveår og forsøker å rettferdiggjøre attraksjonen mot 7 år yngre menn med det. Noen andre som har erfaringer med dette?? Anonymkode: b45e3...e5d Ja til sex. Nei til forhold 😄 min erfaring. Selv så trenger jeg kjemi for forhold… så jeg tar de mennene jeg liker 🙂🥰 da spiller alder ingen rolle! Anonymkode: 7b649...632 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #16 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nja.. er de forfalt i midten av 30-årene så var de sånn i 20-årene og Anonymkode: 7b649...632 Nei det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Alle forfaller jevnt og trutt, og det går jo ikke over natta, så mye skjer fra slutten av 20-årene til midten av 30-årene. Jeg matchet en som så ut som en drøm for noen år siden (han brukte gamle bilder så jeg ble lurt godt der). Men når jeg kom inn på hans sosiale medier så er han langt ifra den kjekke mannen lenger. Pløsete i ansiktet, begynner å bli grå, mer dratt i ansiktet.. den freshe utstrålingen er rett og slett borte. Ingen tvil om at han har blitt en mye eldre mann på få år, og det samme ser jeg når jeg sveiper på Tinder. Vi kan lure oss selv så mye vi vil, men det er liten tvil om at utseendemessig så er de fleste i sin prime lenge før 35-års alderen Anonymkode: e1ad1...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Skrevet 20. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Stor forskjell utseendemessig på en mann helt i slutten i 20-åra, og en som er midt i 30-åra, så jeg forstår deg innmari godt. Har nesten utelukkende sveipet egen alder, og ikke tenkt så mye over det. Men testa Happn igår, og da fikk jeg opp langt yngre menn også, fordi jeg ikke hadde fått lagt inn preferansene mine ennå. Og w.o.w: der var det en helt annen kvalitet enn de karene jeg ser på til vanlig, det skal sies. Utrolig rart at forfallet går så raskt på de få årene, men det gjør det virkelig Anonymkode: 3b1a3...6e5 Menn tenker sikkert det samme om oss damer 😅 Anonymkode: 7b649...632
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #18 Skrevet 20. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn tenker sikkert det samme om oss damer 😅 Anonymkode: 7b649...632 Haha ja. Og det er fullt forståelig. Ingen tvil om at vi er på vårt vakreste når vi er unge : ) Anonymkode: 3b1a3...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #19 Skrevet 20. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Alle forfaller jevnt og trutt, og det går jo ikke over natta, så mye skjer fra slutten av 20-årene til midten av 30-årene. Jeg matchet en som så ut som en drøm for noen år siden (han brukte gamle bilder så jeg ble lurt godt der). Men når jeg kom inn på hans sosiale medier så er han langt ifra den kjekke mannen lenger. Pløsete i ansiktet, begynner å bli grå, mer dratt i ansiktet.. den freshe utstrålingen er rett og slett borte. Ingen tvil om at han har blitt en mye eldre mann på få år, og det samme ser jeg når jeg sveiper på Tinder. Vi kan lure oss selv så mye vi vil, men det er liten tvil om at utseendemessig så er de fleste i sin prime lenge før 35-års alderen Anonymkode: e1ad1...0fe Det handler jo litt om man velger å ta vare på seg selv. Trene? Spise sunt? Ta vare på håret? Huden? Kle seg på pent? Det er mye lekre menn over 35 år, men det er et fåtall av dem fordi det er mange som bare virker å gi opp litt når de blir eldre 🙂 og det er det jeg sliter litt med på datingen selv - nettopp at mange menn foretrekker å sitte på ræva i sofaen. Anonymkode: 7b649...632 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #20 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nja.. er de forfalt i midten av 30-årene så var de sånn i 20-årene og Anonymkode: 7b649...632 Er ikke enig i det. Jeg vet om mange som var ganske hunks i 20 åra som i 30 årene ble skalla, rynkete, kroppen forfalt betraktelig og personligheten ble bitter og ego. Og det værste jeg ser er hvordan munnen på de som har røyket og snust eller drukket alkohol ofte bærer preg av det. Gule tenner, stygt smil og snusleppe er noe av det grelleste jeg ser! Røyking kan se hot ut når man er ung og upreget av det men det syns med tiden og det ser ikke bra ut! Anonymkode: 265b0...404 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå