Gå til innhold

Menn som blir fort sure på Tinder, er de bedre live?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det en indikasjon på at dette er sånn de er? Matchet en fyr som virkelig så ut til å ha en dårlig dag. Venninna mi matchet han i ettertid og hun har samme erfaring. Han slettet oss begge så fort han fikk litt motstand, det at han ikke fikk våre sosiale medier asap blant annet var et problem

Anonymkode: db868...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel HANS personlighet. Alle menn er ikke slik

Anonymkode: 07d24...b62

Skrevet

Menn som blir fort sure på tinder blir fort sure i virkeligheten ja.

Anonymkode: 4cc07...537

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen skrev at det gjaldt alle menn. 

Anonymkode: 4cc07...537

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hallo i luken, så sur og krenka du skulle bli da! Hun har ikke skrevet ALLE menn noe som helst sted eller indikert at det gjelder alle menn. Hun spør om menn som er sinte på nett er bedre eller lik i virkeligheten, og for å si det slik så får jeg ikke akuratt lyst til å møte deg 🤷‍♀️

Anonymkode: 219a4...97f

• Liker 4
Skrevet

TS, når en mann du ikke engang kjenner blir sur fordi han ikke får det som han vil og ikke respekterer grensene dine så kan du være sikker på at han er like ille eller værre i virkeligheten. Problemet her er ikke hvorvidt han hadde en dårlig dag eller ikke, men at han ikke respekterer når du sier nei til å dele sosiale medier, eller hva som helst annet han ikke fikk det som han ville med. Det betyr at han ikke respekterer nei, avvisning, forskjellige meninger, og ikke respekterer damers grenser og sikkerhetstiltak. Jeg deler aldri sosiale medier med noen jeg ikke har møtt jeg heller. Klarer han ikke kontrollere sinnet sitt over noe så lite så er han en potensielt veldig farlig person å være fysisk rundt.

• Liker 7
Skrevet

Ja. Det tar bare litt lengre tid før det kommer frem irl.

Anonymkode: 08448...5f0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller er det en indikasjon på at dette er sånn de er? Matchet en fyr som virkelig så ut til å ha en dårlig dag. Venninna mi matchet han i ettertid og hun har samme erfaring. Han slettet oss begge så fort han fikk litt motstand, det at han ikke fikk våre sosiale medier asap blant annet var et problem

Anonymkode: db868...dbe

Hadde tenkt at han hadde hatt bipolar eller en slags psykisk sykdom. Noen er veldig negative pga floker og problemer med psyken og følelser..

Anonymkode: efae2...710

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hallo i luken, så sur og krenka du skulle bli da! Hun har ikke skrevet ALLE menn noe som helst sted eller indikert at det gjelder alle menn. Hun spør om menn som er sinte på nett er bedre eller lik i virkeligheten, og for å si det slik så får jeg ikke akuratt lyst til å møte deg 🤷‍♀️

Hun spør jo om MENN er sånn, så da må man jo anta at hun snakker om menn som gruppe. Dette konkrete individet hun nevner kan vi ikke vite noe om.

Anonymkode: 0e059...d6c

Skrevet

Dette er det merkeligste spørsmålet jeg har sett på lenge. Hvis de er drittsekker på nett, hvorfor i alle dager tror du de er hyggelige og sympatiske mennesker ellers?

Skrevet

De MÅ jo ha dårlige sosiale antenner når de viser en sånn side i en periode hvor man skal vise seg fra sin beste side. Noe sier det jo. Jeg har faktisk brukt venting som et triks på Tinder. Noen sier hei og hvis jeg ikke svarer på to dager, holder de kloke karer klokelig kjeft, mens galningene skriver «gidder ikke svare, nei». Da får man luket vekk noen av de som ikke er helt gode.

Anonymkode: bde90...585

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hun spør jo om MENN er sånn, så da må man jo anta at hun snakker om menn som gruppe. Dette konkrete individet hun nevner kan vi ikke vite noe om.

Konteksten er "MENN som blir fort sure på Tinder, er de bedre live?"

Da gjelder det altså MENN som blir fort sure på Tinder.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun spør om menn som blir fort sure på tinder også er sånn i virkeligheten. Og ja det er de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...