AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har et barn på 10 år. Er nå gravid, 35 år gammel. Etter første svangerskap gikk magen raskt tilbake til normalen. Var/er lett overvektig. La på meg 12 kg. Barnet ble tatt med keisersnitt. Jeg kommer til å føde med keisersnitt denne gangen også. Er det noen i lignende situasjon som vil fortelle hvordan magen ble etter andre svangerskap, og gjerne såpass mange år etter?😊 Anonymkode: b01a5...607 1
Lille85 Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Har dessverre ikke noe svar til deg, men lurer på det samme så følger denne. Jeg er 38 år og er gravid med min tredje, min yngste er 13 år! 🙊 Syns du det er skummelt å være gravid når du er 35 år? Er det planlagt? Hvor langt på vei er du? ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Gikk tilbake til normal vekt og mage i løpet av et halvår ca litt lenger mellomrom mellom mine to, men samme alder som deg Anonymkode: 77137...145
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Min mage gikk tilbake til normalen etter graviditet nummer én, men ble ganske annerledes graviditet nummer to. Jeg fikk delte magemuskler noe som gjør at magen aldri ble helt flat igjen og navlen ser rar ut. Anonymkode: aa64f...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå