Gjest Mor med sykt barn Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Å, skrekk å gru! Sønnen min på 14 år er blitt syk. Han har feber,sår hals,lyssky,vondt i kroppen osv. Blir vi hjemme, eller ser jeg det ann,tar med sønnen min og lar han få et eget rom hos gjestene.(de er familien min) Han sier, du får avgjøre du mamma. Vi er bedt bort i dag, 1 dag,2 dag og 3.dag. Jeg har derfor ikke handlet inn julemat jeg kan bruke i dag. Pinnekjøtt må vannes ut i et døgn, ribbe må eks. forberedes osv. Noen forslag til hva jeg bør gjøre med hensyn til å reise bort og evt. julemat?
monja Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Huff,så kjedelig med syke barn. Men sønnen din er jo så stor at han kanskje kan føle litt på det selv da? Og om han får et rom han kan ligge på der dere skal kan det jo være like greit at han er med? Skal dere reise langt? Håper han blir bedre snart. God jul
momo Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 Så lenge sønnen din har muligheten for et eget rom og være på, så han får slappet av og sovi når han vil, så ville jeg ha dratt. Vi feire julaften i går og jenta mi på 4 år er og syk, vi hadde fullt hus. Men hun sov både på dagtid og la seg tidligere på kvelden, så det gikk bra.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 La sønnen din slappe av, du. Risengrynsgrøt i dag og pinnekjøtt eller ribbe i morgen. Butikkene holder fremdeles åpent. Tror ikke du blir så kjempepopulær med influensaunge i et selskap. Tror heller ikke det er så gøy for sønnen din, som trenger å ta det easy noen dager. Om han er bedre 3dje dagen kan du jo se an. I mellomtiden--> til butikken. Ikke grisekjør- glatt på veien.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå