AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Hei Jeg har en utrolig flott og god kjæreste. Vi har vært sammen siden januar og datet 2 mnd før det. Har siste tiden gått med veldig sterke følelser og kjente jeg måtte fortelle han. Så da jeg dro fra han i går sa jeg at jeg elsket han. Da svarte han tilbake «jeg er ikke helt klar for å si det enda, men jeg er kjempe glad i deg.» Jeg begynte å gråte selvsagt, hormonell som jeg er. Jeg beklaget for at jeg sa det og følte det ble en veldig klein stemning. Han sa jeg ikke skulle beklage meg og at det var fint at jeg delte hva jeg følte til han. Han kysset meg og ga meg en klem. Tørket tårene mine. Jeg er så livredd for at jeg har pushet for sterkt på. Men jeg hadde så lyst å dele hva jeg følte. Gått hele helgen med en klump i halsen hver gang jeg prøvde å si det. Helt til det bare glapp ut av meg. Han fortalte at han hadde brent seg flere ganger før og han ville ikke si slike viktige ord før han virkelig mente det. Han ville være ærlig med meg og han trengte mer tid sa han. Har jeg virkelig sabotert ting nå? Anonymkode: 99f84...942
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Ver ikke hvorfor du er så opprørt, må si jeg synes han reagerte veldig fint og var ærlig, og du var ærlig.. ta det med ro, dette ordner seg. Men ikke si det flere ganger og gi ham tid. Anonymkode: 46f68...ecd 1 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Du har da ikke sabotert noenting, han syntes det var fint å høre selv om han ikke klarte si det tilbake. Gi han tid Jeg og min kjæreste sa det ikke til hverandre før etter et år. Anonymkode: e36fe...661
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er så livredd for at jeg har pushet for sterkt på Han føler ikke noe mer eller mindre bare fordi du har sagt at du elsker ham. Han er veldig glad i deg, vil vente til han er sikker på forholdet deres (husk at dere bare har vært sammen i noen uker), han trøster deg og er en god kjæreste. Slapp av og nyt forholdet i stedet for å tenke så mye. Anonymkode: ae551...a88
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ver ikke hvorfor du er så opprørt, må si jeg synes han reagerte veldig fint og var ærlig, og du var ærlig.. ta det med ro, dette ordner seg. Men ikke si det flere ganger og gi ham tid. Anonymkode: 46f68...ecd Nei jeg skal ikke si det igjen før han sier det. Vel jeg er kanskje redd for å miste han. Håpe bare han kommer til det samme stadiet etterhvert som jeg er. Vi ønsker de samme tingene. ts Anonymkode: 99f84...942
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han føler ikke noe mer eller mindre bare fordi du har sagt at du elsker ham. Han er veldig glad i deg, vil vente til han er sikker på forholdet deres (husk at dere bare har vært sammen i noen uker), han trøster deg og er en god kjæreste. Slapp av og nyt forholdet i stedet for å tenke så mye. Anonymkode: ae551...a88 Ja skal gjøre det. Han ringte meg da jeg kom hjem for å forsikre seg om at det gikk bra med meg. Så han bryr seg virkelig om meg. ts Anonymkode: 99f84...942 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg skal ikke si det igjen før han sier det. Vel jeg er kanskje redd for å miste han. Håpe bare han kommer til det samme stadiet etterhvert som jeg er. Vi ønsker de samme tingene. ts Anonymkode: 99f84...942 Dette går nok helt fint, du viste sårbarhet og han tok den imot og viste sin, jeg synes det bare brakte dere nærmere om noe Anonymkode: 46f68...ecd 1
Tradegy Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Han imøtekom jo følelsene dine ved å si han er glad i deg. Ville du heller hatt et autosvar, når du du nå vet han egentlig vil vente? Dette har også med kjærlighetsspråk å gjøre. Er ikke sikkert han er like verbal. Synes du forventer ekstremt mye i en så ny relasjon.
Gjest Warrior Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Du må prøve å ikke overtenke. For da gjør du det verre for deg selv. Husk at dere har vært sammen siden januar. Det er ikke lenge. Helt naturlig å ikke ville si «elsker deg» så tidlig. Skjønner godt han ikke vil si det så tidlig når han har brent seg flere ganger før. Jeg klarer aldri å si elsker deg tidlig i et forhold. Det må gå lang tid og må være 100% sikker. Så ikke tenk på det er mitt råd. Du mister han ikke av den grunn. Jeg sikker på du ikke har ødelagt noe mellom dere selv om du sa elsker deg så tidlig til han. Noen sier det tidlig og andre vil vente. Folk er forskjellig og begge deler er helt greit. Han reagerte jo ikke dårlig i det hele tatt når du sa det. Høres i alle fall ikke sånn ut. Så det trenger du ikke bekymre deg for. Kos dere sammen uten bekymringer og la det ta den tiden det tar før dere begge er klar for å si elsker deg til hverandre😊
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Ikke overtenkt kjære deg❤️ Dere har ikke vært sammen lenge nok, og han syntes det var for tidlig, noe jeg kan forstå. Anonymkode: 7bfd4...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå