Gå til innhold

tynn pannelugg/høyt hårfeste/viker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen tips for dette? Hva med extension kun her? glatt hår så vet ikke om det sitter heller...evt ulemper med extension?
Har ikke klipt pannelugg for det kler jeg ikke men har midtskill/sideskill.

Anonymkode: 277fe...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2000 mikrogram biotin daglig (fra desember 2021) hjalp meg få mer hår i «vikene». Rart for jeg kan ikke huske å ha mistet hår der. Ble så dyrt å både kjøpe det, samt noen andre jeg tar, at jeg gikk over til Hair Luxious (2500 mikrogram biotin) i fjor sommer for da kjøper jeg bare én boks. De nye hårene er 5-6 cm, er uregjerlige og litt grålige så om det er pent er en annen sak. Tror jeg må gå for pannelugg igjen, selv om jeg misliker det fordi luggen deler seg i «strimler». Synes det er fælt med høy panne. Kanskje er hårtransplantasjon eneste løsningen.

Anonymkode: bf936...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrigerer. Jeg har sett meg selv grundig i speilet, selv om jeg hater det. I «vikene» er vel mye av håret omkring 10 cm eller mer, men det legger jeg ikke merke til før jeg løfter det opp, samme foran. Det er de som står ut jeg ser om jeg har håret i hestehale. Men hadde jeg hatt råd ville jeg tatt hårplantasjon for kvinner, vi er mye bedre kandidater enn menn, for vi mister ikke hår som menn. 

Anonymkode: bf936...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hår extions + midtskill. Med sideskill får jeg en veldig tydelig vik på den ene siden 😅 en lett og tynn pannelugg som går litt til siden har jeg hatt før, og funker også bra 😊

Anonymkode: a4410...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har hår extions + midtskill. Med sideskill får jeg en veldig tydelig vik på den ene siden 😅 en lett og tynn pannelugg som går litt til siden har jeg hatt før, og funker også bra 😊

Anonymkode: a4410...19c

Er ikke extensions veldig tyngende, liksom at det røsker og drar i hodebunnen og vondt å sove med? Har hørt det gir dårligere naturlig hårvekst også? Vil ha det selv men dette holder meg tilbake

Kan du dra håret bakover i hestehale med extensions? Vil ikke festene synes da?

Anonymkode: b2dc4...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke extensions veldig tyngende, liksom at det røsker og drar i hodebunnen og vondt å sove med? Har hørt det gir dårligere naturlig hårvekst også? Vil ha det selv men dette holder meg tilbake

Kan du dra håret bakover i hestehale med extensions? Vil ikke festene synes da?

Anonymkode: b2dc4...e7b

TS her.
Dette jeg er grunnene til at jeg er betenkt med extensions også, ellers hadde jeg sikkert prøvd for lengst. Håper noen som har det kan svare oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at alle de fattige som sulter gir faen i hvordan panneluggen til de rike ser ut. 

Tips: Bry deg mer om, og vis mer omsorg for dine medmennesker, så vil denne forfenglighetssynden avta, og du vil få et rikere liv.

Anonymkode: 128bf...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at alle de fattige som sulter gir faen i hvordan panneluggen til de rike ser ut. 

Tips: Bry deg mer om, og vis mer omsorg for dine medmennesker, så vil denne forfenglighetssynden avta, og du vil få et rikere liv.

Anonymkode: 128bf...28a

i alle dager akkurat som om du kjenner meg og mine verdier.... Kan da informere om at jeg jobber med og gir masse omsorg daglig og er et godt medmenneske, i motsetning til andre som sitter å slenger dritt...
Bruker heller aldri sminke og kan fint gå i "stygge joggeklær"... så forfengelig er ikke mellomnavnet mitt. SÅ her traff du egentlig ikke på noen av punktene... Nei, jeg liker ikke mitt tynne hår/høye viker, men det gjør meg ikke til et dårlig medmenneske av den grunn...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...