AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Greia er at jeg har helt mistet lysten på sex med mannen min. Vi har vært hos sexolog, men mannen tok ikke det hun sa til seg. Det er rett og slett måten han gjør ting på som blir helt feil for meg, og da stopper alt opp. Jeg har utallige ganger sagt ifra, men han klarer ikke å endre seg. Argumentet hans er at «sånn er han.» Dermed har jeg sagt stopp, og nå har det vært stopp lenge. Kan fvk hjelpe oss med dette? Vi lever som venner nå, partnere i familien as, ikke noe mer. Anonymkode: c684d...c19
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Ville tatt en telefon til FVK og spurt Kommer sikkert an på hvilken kompetanse de har på området. Anonymkode: c17f6...f2c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Dere er to i forholdet. Er det kun mannen din som gjør noe galt i forholdet her? Eller er det noe mannen din føler som du ikke er enig i? Måten du formulerer deg på her "men mannen tok ikke det hun sa til seg" forteller at du er opptatt av at mannen din forstår ditt. Men forstår du hans? fvk har nok mer med samkjøring angående barn, og er ikke terapeut for samliv. Anonymkode: 1d776...ca6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): fvk har nok mer med samkjøring angående barn, og er ikke terapeut for samliv. De skal også holde på med råd til par med utfordringer. Anonymkode: c17f6...f2c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dere er to i forholdet. Er det kun mannen din som gjør noe galt i forholdet her? Eller er det noe mannen din føler som du ikke er enig i? Måten du formulerer deg på her "men mannen tok ikke det hun sa til seg" forteller at du er opptatt av at mannen din forstår ditt. Men forstår du hans? fvk har nok mer med samkjøring angående barn, og er ikke terapeut for samliv. Anonymkode: 1d776...ca6 Altså, jo. Det er måten han gjør ting på seksuelt som både er ubehagelig og grenseoverskridende for meg. Det er ikke jeg som skal endre meg da. Dette er blitt kommunisert, men han endrer seg ikke. Tvert imot, han blir krass, indignert og fornærmet, og er umulig å snakke med. TS Anonymkode: c684d...c19
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Altså, jo. Det er måten han gjør ting på seksuelt som både er ubehagelig og grenseoverskridende for meg. Det er ikke jeg som skal endre meg da. Dette er blitt kommunisert, men han endrer seg ikke. Tvert imot, han blir krass, indignert og fornærmet, og er umulig å snakke med. TS Anonymkode: c684d...c19 Kanskje du rett og slett må ta et valg for din egen fremtids skyld? Kan du leve som familien AS uten nærhet eller kan du ikke? Det er like uaktuelt at du skal "tilpasse deg" hans seksuelle preferanser som han føler det er at han skal tilpasse seg dine tydeligvis - så da er det vel ikke noe mer å søke hjelp for i det området om du kaller det fvk eller tepari liksom.. Anonymkode: 05602...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, jo. Det er måten han gjør ting på seksuelt som både er ubehagelig og grenseoverskridende for meg. Det er ikke jeg som skal endre meg da. Dette er blitt kommunisert, men han endrer seg ikke. Tvert imot, han blir krass, indignert og fornærmet, og er umulig å snakke med. TS Anonymkode: c684d...c19 Hvorfor er dere fortsatt sammen da? Hvorfor går du ikke? Bare for å holde familien AS? Anonymkode: 1d776...ca6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dere fortsatt sammen da? Hvorfor går du ikke? Bare for å holde familien AS? Anonymkode: 1d776...ca6 Ja. TS Anonymkode: c684d...c19
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. TS Anonymkode: c684d...c19 Så du har valgt da, Familien AS - hvorfor skal du da på død og liv endre han og hans preferanser når du ikke er villig til å endre dine? (joda jeg leste at du syns de omtrent er som overgrep å regne men fader da.. hvis du krever han skal endre seg må du være villig til å fire litt selv også - eller så må du aksepter at slik er livet ditt nå..) Anonymkode: 05602...bf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå