Gjest LoisLane Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Vi har tenkt til å dra på julegudstjenesten i dag. Jeg har aldri vært i kirken på julaften før, og lurer på hvor pyntet det er vanlig å være. Vi kommer rett fra en avtale med grøtspising og aktiviteter, så jeg har ikke så lyst til å dra på dem finklærne med en gang... Det blir vel et "mellomantrekk" som går til både grøt og kirke. Hva sier dere erfarne kirkegjengere?
Armonia Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 Jeg pleier å ha på bunad. Kan du ikke ta på deg en pen bukse eller et skjørt, - bare ikke joggebukse/olabukse..
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 jeg antar at dette er den eneste gangen dere går i kirken
Gjest allium Skrevet 24. desember 2005 #4 Skrevet 24. desember 2005 I år skal vi rett på julemiddag etterpå, så da har vi finklærne. I fjor dro vi tidligere i kirken, fordi jeg hadde julemiddagen her, så da hadde vi vanlige hverdagsklær. Joggebukser går jeg ikke i utenfor huset uansett.
Gjest LoisLane Skrevet 24. desember 2005 #5 Skrevet 24. desember 2005 jeg antar at dette er den eneste gangen dere går i kirken ← Vi har som sagt ikke gått i kirken på julaften før. Vi er der flere ganger i året ellers.
Gjest Miloine Skrevet 24. desember 2005 #6 Skrevet 24. desember 2005 Sett på deg en pen kåpe som skjuler tøyet under.Det blir nok varmt å ha den på i kirken, men når du tar den av er det jo ikke så mange som ser hva du har under når du sitter på benken.(ta bakerste benk) Eller du kan ha med skift. God Jul foresten.
Gjest gjest1 Skrevet 24. desember 2005 #7 Skrevet 24. desember 2005 jeg antar at dette er den eneste gangen dere går i kirken ← Jepp, jeg gjør det bare for å glede foreldrene mine. Synes det er viktigere enn gud selv som jeg ikke tror på hoho! Uansett, jeg går med samme som jeg går med på kvelden når vi skal spise middag og åpne pakker. Så lenge det ikke er noe kjempeutringet, har det jo ingenting å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå