Gå til innhold

Forhold uten press

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det? 

Love of my life, som har avvist meg flere ganger i løpet av de siste 4 årene, dukket opp på min happn nå i stad. Han har huket av for "ser etter forhold uten press"  

Anonymkode: 80b29...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ikke ha noen forpliktelser da. Aka ville ha mulighet til å ligge rundt og ta sitt i sitt tempo, kanskje ikke måtte bo sammen eller gifte seg etterhvert.

Anonymkode: bd983...a0f

• Liker 3
Skrevet

At en persom som tydeligvis ikke liker at det stilles noen form for krav til en er "love of yourlife" sier meg at du muligens bør revudrere hvem du faller for.. 

Anonymkode: 2b845...999

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Håper du ikke ser dette som en mulighet TS? At et menneskes som har avvist deg er ute etter en relasjon hvor det ikke stilles krav til en er en du overhode tenker på i samme setning som kjærlighet er litt leit syns jeg.. Hva er det denne personen har som gjør at du tenker dette bli en bra partner de neste 50+ årene? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han vil vel ikke ha noen forpliktelser da. Aka ville ha mulighet til å ligge rundt og ta sitt i sitt tempo, kanskje ikke måtte bo sammen eller gifte seg etterhvert.

Anonymkode: bd983...a0f

Ja, tolker det likt. Ligging men uten å love noe som helst. Kan ikke stoles på. Kun moro, stikker med én gang du setter krav. Høres ekstremt dumt ut å involvere seg med om du har følelser for han, TS! Dømt til å bli såret.

Anonymkode: 74c68...670

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

Håper du ikke ser dette som en mulighet TS? At et menneskes som har avvist deg er ute etter en relasjon hvor det ikke stilles krav til en er en du overhode tenker på i samme setning som kjærlighet er litt leit syns jeg.. Hva er det denne personen har som gjør at du tenker dette bli en bra partner de neste 50+ årene? 

Nei nei. Jeg ga opp å få han som kjæreste i sommer. Jeg har jobbet meg gjennom kjærlighetssorgen som følgte av å gi slipp, og i dag har vi lite kontakt. Men han har uansett etter mange år en spesiell plass hos meg. Og fordi jeg aldri har slitt såpass med å gi slipp på noen, og fordi jeg enda vil ha han, kaller jeg han love of my life. Men har for lengst innsett at det aldri blir oss.

• Hjerte 1
Skrevet

Mann her: Jeg leser det som en som har dårlig erfaring med oppmerksomhetsjuke og sjalu damer som skal være "kjærester" hele tiden. Han ønsker å ha et litt roligere forhold. 

Se filmen "How to lose a guy in 10 days" så skjønner du hva jeg mener. 

Anonymkode: e99a8...a30

Skrevet

Pulevenn betyr det. En som gjør alt kjærester gjør men uten forpliktelser og press på at det skal være noe seriøst eller bare de to

Anonymkode: c1bc2...37c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

«Love of my life»? Virkelig?

Begynner å ønske meg at moderatorene håndhever de språklige retningslinjene her inne.

Anonymkode: 97979...213

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Pulevenn betyr det. En som gjør alt kjærester gjør men uten forpliktelser og press på at det skal være noe seriøst eller bare de to

Anonymkode: c1bc2...37c

Enig. En som ikke vil ha et forhold som forplikter. Ofte også personer som sliter med nære relasjoner.

Anonymkode: 7e508...029

Skrevet

Han vil pule. 

Anonymkode: 1f847...273

• Liker 4
Skrevet

Nå var spørsmålet hva "forhold uten press" betyr. På generell basis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja. Alle fordelene uten noen av forpliktelsene.

Anonymkode: 74c68...670

• Liker 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Det betyr i praksis likestilling. Noen mennesker er svært eiesyke og vil da ta kontroll over partneren sin. Han vil være likestilt, ikke bli presset til å være med på ting som bare dama vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han vil pule. 

Anonymkode: 1f847...273

Alle vil det.

Anonymkode: c3587...f78

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et "forhold" utelukkende basert ene og alene på den ene partens premisser som kun dørmatter takker ja til.

Drit i han. Han er en ego drittfyr og ikke drømmemannen din. 

Anonymkode: 9b511...4a3

• Liker 2
Skrevet

"huket av" sier du? Er det i så fall det eneste valget han har huket av? 

På de datingsider og apper jeg har vært på, er det ganske vanlig å krysse av på flere valg. Samme hvor seriøse vi er, så går det an å ta med seg noen opplevelser på veien. 

På Match kan du krysse av for "noe ekte", hva nå pokker det er for noe. Ekte kåtskap, Ekte skap?

Anonymkode: df96d...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...