AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Trenger bare litt meninger, er jeg helt rar som tenker sånn eller forstår dere meg Jeg er sammen me ein så fin å herlig person, (vi bor ikke sammen, men studerer i samme by) greia er at i det siste så har han hatt sex med meg å rett etterpå vært veldig på at han må komme seg hjem igår hadde vi begge hatt en veldig lang tur å var kjempeslitne å han gjorde det me at han må komme seg hjem rett etter vi hadde hatt sex å jeg bare foreslo om vi ikke kunne se en episode på 20 min av en serie vi ser sammen å han bare nei vi kan ikke henge sammen hele tiden (sist vi hang sammen var for nesten 5 dager siden) jeg føler meg egt bare veldig brukt hver gang han bare stikker rett etter vi har hatt sex, ja det er greit nok at du trenger tid til å være alene av å til men hvis du ikke kan være med meg i 20 min etter vi har hatt sex å bare stikke akk som om du skal rekke noe (noe han absolutt ikke skulle, han hadde ingen planer hjemme) så føler jeg ikke helt han respekterer meg Anonymkode: 9ce8a...f58 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Jeg hadde nok følt meg ganske brukt selv. Anonymkode: a5560...d99 13
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Hvis han er glad i deg, så er det gjerne fordi det er sent og han vil sove eller ha litt egentid før han legger seg. Er han gamer, så kanskje han vil game før han legger seg. Og så liker han sikkert ikke å sove hos andre. Jeg er enig i at det er rart at han løper ut av sengen og hjem med EN gang, men det trenger ikke å bety at han ikke er glad i deg. Anonymkode: 954e0...13b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Kjære deg .. dette hadde såret meg veldig! Er vel ingenting man heller vil enn å være mest mulig sammen med kjæresten sin .. og hvertfall ikke løpe hjem rett etter sex.. be han skjerpe seg ellers er dette et digert rødt flagg dessverre.. og et tegn på at du blir brukt 😔 Anonymkode: 14f3d...072 6
LibertyNoCap Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Jeg som mann har faktisk litt opplevelse etter utløsning, at jeg blir "rebootet" og ønsker meg vekk, evt. være i fred. Har spekulert i om dette har en eller annen funksjon fra huleboertiden, hehe. Men er man glad i noen, så har man selføgelig ikke et behov for å stikke av. Spesielt tidlig i et forhold så mener jeg han burde kunne by på mere enn som så 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Jeg tror nok at jeg vil begynne å vifte med det røde flagget. Det som skjer er jo at du blir sittende igjen og føler deg brukt. Det er ingen god følelse. Jeg vet heller ikke om det er riktig å kalle ham kjæreste. Han oppfører seg som en fuck friend. Anonymkode: 3d9e5...605 10 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Du burde være litt kjip så han skjønner det. Anonymkode: d4786...d6e
Gjest Sunaia Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Jeg synes du fortjener en kjæreste som før deg til å føle deg bra jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Hvis han har så dårlig tid, rekker han ikke sex heller. Send han hjem uten sex. Og vurder om dette egentlig er en kjæreste, og ikke bare en fyr som vil pule iblant, og lider seg gjennom en aktivitet først, som tur, for å få det. Anonymkode: 54249...7e5 17 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Trenger bare litt meninger, er jeg helt rar som tenker sånn eller forstår dere meg Jeg er sammen me ein så fin å herlig person, (vi bor ikke sammen, men studerer i samme by) greia er at i det siste så har han hatt sex med meg å rett etterpå vært veldig på at han må komme seg hjem igår hadde vi begge hatt en veldig lang tur å var kjempeslitne å han gjorde det me at han må komme seg hjem rett etter vi hadde hatt sex å jeg bare foreslo om vi ikke kunne se en episode på 20 min av en serie vi ser sammen å han bare nei vi kan ikke henge sammen hele tiden (sist vi hang sammen var for nesten 5 dager siden) jeg føler meg egt bare veldig brukt hver gang han bare stikker rett etter vi har hatt sex, ja det er greit nok at du trenger tid til å være alene av å til men hvis du ikke kan være med meg i 20 min etter vi har hatt sex å bare stikke akk som om du skal rekke noe (noe han absolutt ikke skulle, han hadde ingen planer hjemme) så føler jeg ikke helt han respekterer meg Anonymkode: 9ce8a...f58 Han bruker deg for sex. Om det er fem dager siden dere hang sist og han drar hjem rett etter sex så er han bare ikke så interessert. Ikke la deg lure. Anonymkode: 1dc67...047 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 Er ganske vanlig at den manlige part "stikker av" etter sex. Altså generelt er det lite kos å få etterpå. Hadde sagt ifra jeg, at jeg hadde satt pris på om det ikke ble så "tøm og røm" hver gang. Jeg gjorde det med en fuckbuddy jeg hadde en gang, han var flinkere til å ikke stikke med en gang, litt netflix/prating, og noen ganger ble det tilogmed runde to. Anonymkode: 4abab...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 Det hadde vært dealbreaker for meg. Kos er viktig del av et forhold. Er han ikke interessert i det, er vi dessverre en dårlig match. Du må kjenne på om dette er noe du kan leve med. Jeg syns fyren høres ut som et rødt flagg. Anonymkode: 61427...292 1 3
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2023 #13 Skrevet 20. februar 2023 Jeg kaster ut en brannfakkel, men kan det være skamfølelse som gjør at han føler at han må bort etter å ha vært intim?
Blåjojo Skrevet 20. februar 2023 #14 Skrevet 20. februar 2023 Har opplevd det der noen ganger, og har alltid følt meg brukt da. Så for meg er det et stort rødt flagg, og jeg har avsluttet relasjonen ganske kjapt. 3
Gjest Sunaia Skrevet 20. februar 2023 #15 Skrevet 20. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ganske vanlig at den manlige part "stikker av" etter sex. Altså generelt er det lite kos å få etterpå. Hadde sagt ifra jeg, at jeg hadde satt pris på om det ikke ble så "tøm og røm" hver gang. Jeg gjorde det med en fuckbuddy jeg hadde en gang, han var flinkere til å ikke stikke med en gang, litt netflix/prating, og noen ganger ble det tilogmed runde to. Anonymkode: 4abab...e7a Det er ikke vanlig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #16 Skrevet 20. februar 2023 Virker ikke som et forhold med mye kjærlighet i men en som henger med deg kun for å få sex. Jeg hadde slått opp av å følt meg brukt og at han var uinteressert i meg utenom sex, eller sluttet å ha sex med han og når han har mast nok ganger tatt en alvorsprat om hvordan han får deg til å føle når det er åpenbart bare sex han bryr seg om Anonymkode: 09370...bdb 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #17 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ganske vanlig at den manlige part "stikker av" etter sex. Altså generelt er det lite kos å få etterpå. Hadde sagt ifra jeg, at jeg hadde satt pris på om det ikke ble så "tøm og røm" hver gang. Jeg gjorde det med en fuckbuddy jeg hadde en gang, han var flinkere til å ikke stikke med en gang, litt netflix/prating, og noen ganger ble det tilogmed runde to. Anonymkode: 4abab...e7a Nei det er ikke vanlig. Du kan ikke sammenligne din erfaring med en fuckbuddy der hele relasjonen handler om sex og manglende respekt og manglende romantisk interesse for hverandre, med et ordentlig kjæresteforhold som skal være basert på respekt, kjærlighet og det at man liker hverandre som mennesker så godt at man vil være i hverandres selskap uavhengig av sex. Anonymkode: 09370...bdb 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #18 Skrevet 20. februar 2023 Kanskje han er litt uerfaren. Min beklager det om han må hjem og sove eller jobbe kort tid etterpå. Det vanlige er jo å kose sammen, sove litt ilag, spise, se film ol. Rett og slett slappe av ilag. Anonymkode: bada8...dba
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #19 Skrevet 20. februar 2023 Hva med å ha nærhet først - og så se om han er villig til å finne på noe med deg som kino, dra på tur etc. etterpå? 😁 Anonymkode: 1cb54...7fc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #20 Skrevet 20. februar 2023 Er det avklart at dere er kjærester, sånn på ordentlig? En ordentlig kjæreste vil jo bruke tid sammen med kjæresten, og ikke stikke med en gang han har tømt seg. Jeg skjønner godt at du føler deg brukt, for jeg har inntrykk av at han bare bruker deg, dessverre. Anonymkode: a3d08...47a 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå