Gå til innhold

Vurderer å flytte til et annet sted, men barna våre vil få mindre familie rundt seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en toåring og planlegger å få en til. Har bodd i Nord-Norge hele livet hvor både jeg og mannen min er fra, men nå vurderer vi få flytte lenger sør, til en by hvor min søster m/familie bor. For øvrig har vi all familie og venner her vi bor nå. Vi har ikke kjempegod kontakt med alle, men ser dem alt fra 1-2 ganger i mnd til 1 gang i året (alt etter hvem det er). Ikke vet man hvem som blir boende her heller (av de som er i etableringsfasen). Det er dog en slags trygghet å vite at man har familie i nærheten om det skulle skje noe. Vi ønsker å flytte dels for å få et annet klima og det vi tror vil være bedre livskvalitet og bedre tilbud, og dels for å komme nærmere søsteren min med familie. Foreldrene mine reiser allerede mye til byen vi vurderer å flytte til. Foreldrene til mannen min ser vi ikke så ofte selv om vi bor i samme by, heller ikke søskene hans. Men - bursdagsfeiringer og julefeiringer og sånt er man samlet, og slik vil det ikke bli om vi flytter, da vil vi (og særlig barnet/barna våre som jeg tenker på) være mer alene. 

noen med erfaring?

Anonymkode: 0453f...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...