AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Har fått god kontakt med en yngre mann på tinder, han sier han er 38, men han så mye yngre ut. Skulle gi det en sjanse og møtte han i helgen. Han var kanskje 20! Og h an fortsatte å nekte. Jeg bare forlot kafeen vi møttes på, noe så latterlig. Kunne vært moren hans , nesten bestemoren. Har opplevd dette før også, at menn lyver for å få kontakt med eldre damer. Jeg søkte han opp etterpå, og fikk treff flere plasser. Han hadde vært på tv før, dermed snappet jeg opp alderen hans. 22 år, så han løy! Anonymkode: c349a...18d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Det er vel ganske åpenbart. De tenner nok på eldre damer enn dem selv og ønsker å komme i kontakt med dem, men må da sette sin egen alder høyere for å komme opp i "bunken" hos damer. Så dette flere ganger selv. Noen var også ærlige om at de var yngre i bio. Anonymkode: 861b0...468
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Jepp, dette har blitt vanlig. Gutter i 20-årene er helt gale etter godt voksne kvinner. Anonymkode: 0b4b8...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå