Gå til innhold

Hvor lenge før man sletter match?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med 2 menn sist uke. Sendte dem begge en mld. Ingen av dem har svart, men begge har vært pålogget flere ganger siden. Hvor lenge ville dere ventet før matchen slettes? 

Anonymkode: 495b3...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg matchet med 2 menn sist uke. Sendte dem begge en mld. Ingen av dem har svart, men begge har vært pålogget flere ganger siden. Hvor lenge ville dere ventet før matchen slettes? 

Jeg har egentlig vært en sånn dame som ikke sletter i det hele tatt, men hvorfor skal man ikke få lov til å slette menn som ikke svarer?
Jeg har godt tid og er ganske chill, men SÅ god tid gidder jeg ikke å ha at jeg lar noen som ikke virker noe særlig interessert i meg få innpass i mitt liv. Så nå lar jeg det gå sånn ca. en måned, og har de ikke klart å svare innen da er det takk og farvel.

Anonymkode: e3f61...37a

Skrevet

Mann her. Jeg synes en måned høres ganske raust ut. For min del lar jeg matcher stå, så lenge de ikke risikerer å lage krøll for eksisterende kommunikasjon.  Hun jeg snakker med nå, kom seint på banen, men det passet seg sånn at den forrige hadde begynt å fade meg, etter et par måneders dating. 

Dating er en dynamisk prosess, på begge sider, og plutselig klaffer det. 

Anonymkode: 08cd6...1a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har egentlig vært en sånn dame som ikke sletter i det hele tatt, men hvorfor skal man ikke få lov til å slette menn som ikke svarer?
Jeg har godt tid og er ganske chill, men SÅ god tid gidder jeg ikke å ha at jeg lar noen som ikke virker noe særlig interessert i meg få innpass i mitt liv. Så nå lar jeg det gå sånn ca. en måned, og har de ikke klart å svare innen da er det takk og farvel.

Oi. 1 mnd. Det var lenge. Jeg har 1 uke jeg 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oi. 1 mnd. Det var lenge. Jeg har 1 uke jeg 😅

Ja, egentlig enig i det altså. Men så tenker jeg at det også kan ha skjedd ting, dobbelt-match ol, hvor han kanskje har takket ja til date med en annen dame før jeg rakk å si noe, og at mannen derfor kanskje kan komme til å svare meg på et senere tidspunkt om daten med første-matchen ikke gikk helt som håpet. 

Skrevet

Jeg sletter ikke matcher bare fordi de ikke svarer. Er aldri noe personlig ment når jeg ikke svarer menn, kan være fordi jeg har mye å gjøre og ikke tid til dating akuratt da, kan være fordi jeg ikke er i modus for å chatte for tiden for det krever en viss mental spirit, kan være fordi jeg treffer en annen og vil fokusere på en av gangen som ikke betyr at han jeg ignorerer er noe dårligere eller andrevalget men bare at jeg møtte han andre først og kanskje møter de jeg ignorerer senere om jeg fortsatt er singel.

Eneste grunn til jeg sletter matcher er hvis de oppfører seg dårlig eller vi var kommet frem til på chat at vi ikke er en god match

Anonymkode: 53c3a...1a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Betyr det noe? Hvorfor slette? Har dere for mange matcher?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg sletter ikke matcher bare fordi de ikke svarer. Er aldri noe personlig ment når jeg ikke svarer menn, kan være fordi jeg har mye å gjøre og ikke tid til dating akuratt da, kan være fordi jeg ikke er i modus for å chatte for tiden for det krever en viss mental spirit, kan være fordi jeg treffer en annen og vil fokusere på en av gangen som ikke betyr at han jeg ignorerer er noe dårligere eller andrevalget men bare at jeg møtte han andre først og kanskje møter de jeg ignorerer senere om jeg fortsatt er singel.

Eneste grunn til jeg sletter matcher er hvis de oppfører seg dårlig eller vi var kommet frem til på chat at vi ikke er en god match

Anonymkode: 53c3a...1a2

Samme her. Plager ikke meg at de er der, liksom, så lenge de ikke trakasserer meg på noen måte.

Anonymkode: fe8d9...1ce

Skrevet
svartkatt skrev (4 timer siden):

Betyr det noe? Hvorfor slette? Har dere for mange matcher?

Hvorfor ikke? Spiller det egentlig. noen rolle om man sletter eller ei? Jeg dater kun en mann av gangen, og da tenker jeg at man liker gjerne kan slette de som ikke svarer og gå videre. Liker å holde orden. Er kun på utkikk etter menn som er interesserte.

Skrevet

Sletter de kjapt. Et par dager... Skal de være med får de henge på.

Anonymkode: 6b959...326

• Liker 2
Skrevet

Sletter aldri matches, ser ikke helt poenget med det.

Anonymkode: 78fde...2b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2023 den 9.42):

Jeg sletter aldri matcher. 

Ofte man ikke svarer eller skriver.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sletter aldri matches, ser ikke helt poenget med det.

Anonymkode: 78fde...2b5

Hæ.hvorfor beholder du matchene? Gi meg en god grunn

Anonymkode: 6b959...326

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...