AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Skal ut med en vennegjeng tii helga, noen få av dem er fortsatt studenter og får dermed studentrabatt på øl en del steder. Er det lov/greit å sende dem til baren for å få studentrabatt på runden når ikke alle er studenter? Kan ikke huske at dette var noe som ble kontrollert når jeg selv var student. Anonymkode: 5db28...5fd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Ja, selvfølgelig. Det er jo du som kjøper pilsen - hva du gjør med den etter du har kjøpt den, spiller ingen rolle (så fremt ting skjer innenfor loven - f.eks at du ikke gir den til mindreårige, drikker den i offentlighet, osv.). Anonymkode: 1badc...a32
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Det varierer vel litt hvordan utestedene praktiserer rabattordninger. Jeg hadde rabattkort på nabostedet til butikken jeg jobbet i og der fikk vi kun rabatt på det vi skulle drikke selv, så om jeg gikk i baren og kjøpte tre øl fikk jeg kun rabatt på den ene. Anonymkode: 79248...ba9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Rabatt på alkohol? Så skammelig. Anonymkode: 77903...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå