Gå til innhold

Grusomt knirkende sko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjeeeelp, alle favoritt vår/vintert/høst skoene mine knirker noe fryktelig når jeg går i korridorene på jobb. Hadde ikke brydd meg hadde det ikke vært for at dette er stille kontor.

Kjøpte i helgen et nytt par og de knirker værre enn noen andre. Så trenger alle mulige triks og kjerringråd for hvordan en kan få sko som protesterer høylydt på enkelte typer gulv (flis går heldigvis bra) til å holde kjeft.

Anonymkode: b7858...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At sko knirker betyr at de er veldig gode å gå med, het det fra gammelt av.

Anonymkode: 78c18...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At sko knirker betyr at de er veldig gode å gå med, het det fra gammelt av.

Anonymkode: 78c18...b78

Ja de er jo det, både par en to og tre som skriker bortover gangen. Men jeg må jo sette de igjen på kontoret og bytte til joggesko når jeg skal litt rundt om kring.

Må da være noe en kan gjøre ned såla slik at den ikke bråker på feil underlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja de er jo det, både par en to og tre som skriker bortover gangen. Men jeg må jo sette de igjen på kontoret og bytte til joggesko når jeg skal litt rundt om kring.

Må da være noe en kan gjøre ned såla slik at den ikke bråker på feil underlag.

Silikonspray? Men da blir de nok fort veldig glatte. Talkum, kanskje? 

Jeg tror nesten jeg skal prøve selv, siden jeg har samme problem. Mine er vintersko med gummisåler, veldig behagelige og ikke varmere enn at jeg kan gå med dem inne. Men de lager gnisselyder mot gulvet for hver minste bevegelse, om jeg så mye som puster. :D 

Anonymkode: 858c9...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tidenes kjerringråd til deg faktisk 😁 Hell talkum oppi skoene dine, og gni det ned i innsiden av skoen. Vær raus med talkumet. Jeg LOVER at det funker. Hadde et par grusomt knirkende sneakers, og det funket som bare rakkern 🙌🏻

Anonymkode: 5baf9...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer visstnok av luftlommer. Som vedkommer over her skriver; talkum funker som bare det!

Anonymkode: 39368...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har tidenes kjerringråd til deg faktisk 😁 Hell talkum oppi skoene dine, og gni det ned i innsiden av skoen. Vær raus med talkumet. Jeg LOVER at det funker. Hadde et par grusomt knirkende sneakers, og det funket som bare rakkern 🙌🏻

Jeg er desperat, så lover å prøve.

Men blir ikke det veldig grisete inni når man etterpå bruker dem, eller trekker alt overskuddet inn i skoen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke knirkende. Men folk med harde såler som lager "klack, klack" lyder npr de går er så fælt. Hører de ikke det selv? Får lyst å plassere noen møbelknotter under... 

Anonymkode: da8bb...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er desperat, så lover å prøve.

Men blir ikke det veldig grisete inni når man etterpå bruker dem, eller trekker alt overskuddet inn i skoen?

Anbefaler å bruke hvite sokker den første dagen 😉 Etter det er det ikke noe problem. Lukter ganske godt av talkum også syns jeg, så da får jo skoene en fresh aroma 😅 hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...