AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 og hvilken behandling anbefaler du? Ser det står utklemming? Blir det ikke lett arr da? Anonymkode: 31abb...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Dyprens er verdt pengene ja, og det kan ikke sammenlignes med å klemme ut hjemme foran speilet på badet. Anonymkode: 80ae3...f32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 Noen steder å anbefale i Oslo eller Bergen? Jeg ønsker å begynne med litt behandlinger, men aner ikke hva😄Så litt på en led maske til 5000kr og tenkte at kanskje det er billigere i lengden…🤔hehe jeg aner ikke. Nærmer meg 50 år og rynkene popper opp nå🫣😰 Anonymkode: d994b...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Del Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen steder å anbefale i Oslo eller Bergen? Jeg ønsker å begynne med litt behandlinger, men aner ikke hva😄Så litt på en led maske til 5000kr og tenkte at kanskje det er billigere i lengden…🤔hehe jeg aner ikke. Nærmer meg 50 år og rynkene popper opp nå🫣😰 Anonymkode: d994b...8d1 Kjerstis hudpleie eller Annes hudpleie i Bergen Anonymkode: 80ae3...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 Om det er verdt det kommer jo helt an på økonomien. Som student - nope. Nå når 2000 kroner ikke merkes - det er helt fantastisk. Tok dyprens tidlig i 20-årene (mamma sponset), og det gjorde stor forskjell. Nå tyr jeg mer til peeling og fuktbehandlinger for moden hud. Tror ikke det har så mye å si for rynkene på sikt. Men huden ser helt fantastisk ut noen dager. Anonymkode: a3f05...41a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Del Skrevet 22. februar 2023 Lurer jeg også på, noen som har fått mindre rynker/porer eller strammere hud? Anonymkode: 93f54...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå