Gå til innhold

Hva synes du om å ta på stayups eller strømper til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ny kjæreste som i helgen sa at han så veldig gjerne vil ha meg i stayups eller i strømper. Jeg hadde et par stayups i skuffen, og det var liten tvil om at det ga ham tenning. 

Men jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det og hvordan det liksom blir naturlig å ta på strømper når vi skal ha sex ... Er dette noe dere gjør? Og er det noe dere liksom bare bruker og som er på om det skulle bli sex, eller kler dere de på når dere legger dere? Sikkert rare spørsmål, men jeg tenkte nå litt på det ... 

Anonymkode: 39485...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen her synes også at stayups er sexy. Hvis vi spontant skal ha sex, så tar vi ikke pause i forspillet for st jeg skal ta på meg sokker, men hvis jeg ønsker å forføre ham med sexy undertøy så kan jeg ha på meg stayups. Et sikkerstikk er jo å erstatte strømpebuksa med stayups når man skal ha på kjole 😇

• Liker 1
Skrevet

Bruker det ofte, varierer mellom stayups og strømper/hofteholder. Lyst avler lyst, og når jeg ser kåtheten i øynene hans og den voksende bulen i buksen er det tenning nok for meg.   

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke bare å ta det på seg, gå ut til typen når han ser på TV eller hva nå, og se kåtskapen du tenner?

Du må vel ikke bare ha sex når man skal legge seg?

Altså kjære vene... Fyren sier han liker det, og om du er komfortabel, så ta det på deg å sving litt på rumpa, så blir han sikkert grisekåt på deg. 

Anonymkode: 2cab3...50b

• Liker 3
Skrevet

Alle menn blir mo i knærne om de ser en strømpekant😉 

Skrevet

Jeg liker strømper generelt og stayups spesielt.

Skrevet

Jeg synes det er sexy å gjøre det og han digger det og blir helt vill av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...