AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Hei, Vi har en jente på 17 mnd som sover på eget rom i junior seng. Hun legger seg 19.00, med oftest 1 lur på en time i løpet av dagen. Alikevell så hender det veldig ofte at hun våkner 04.00 og er deretter lys våken. inatt satt jeg inne hos henne i 40 minutter. Hun sutrer litt, men legger seg ned med smokken og bamsen, som hun ville gjort hvis hun skulle legge seg. Men, ho ligger bare sånn uten å sovne inn. Det skjedde 3 ganger. Så prøvde jeg å gi henne varm melk på flaske som har fungert andre dager ved blunder osv. men alikevell er hun helt våken😂 Det skjer ikke hver dag, men ofte nok! Anonymkode: 20ed6...c77
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, Vi har en jente på 17 mnd som sover på eget rom i junior seng. Hun legger seg 19.00, med oftest 1 lur på en time i løpet av dagen. Alikevell så hender det veldig ofte at hun våkner 04.00 og er deretter lys våken. inatt satt jeg inne hos henne i 40 minutter. Hun sutrer litt, men legger seg ned med smokken og bamsen, som hun ville gjort hvis hun skulle legge seg. Men, ho ligger bare sånn uten å sovne inn. Det skjedde 3 ganger. Så prøvde jeg å gi henne varm melk på flaske som har fungert andre dager ved blunder osv. men alikevell er hun helt våken😂 Det skjer ikke hver dag, men ofte nok! Anonymkode: 20ed6...c77 Glemte å skrive spm mitt! Det jeg lurer på er om noen har tips?? Anonymkode: 20ed6...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå