AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Til tross for at jeg har blitt velsignet med mye og tykt hår på hode, øyebryn (og på steder vi helst ikke vil ha det), så har jeg alltid hatt ekstremt lyse og dunaktige, korte øyevipper som går nedover. Jeg er 49 år og har nesten aldri brukt mascara. Rett og slett fordi jeg er redd for at det gjør vippene enda mer skjøre. I dag finnes det jo så mange alternativer, så hvilke forslag har dere her inne til hva jeg kan gjøre? Jeg skulle så gjerne hatt litt lenger vipper, så man faktisk ser at jeg har det. Hvis jeg setter på vippe extentions i en salong. Vil det ødelegge de jeg har på sikt? Og gjør det egentlig noe hvis jeg kan fortsette å ha falske vipper? Hva om man nesten ikke har vipper - kan man fremdeles få på falske vipper? Hvordan festes de da i så fall? Alle gode råd og erfaringer tas vel i mot. Tusen takk på forhånd! Anonymkode: 9c19f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Ville heller tenkt på å få eyeliner tatovert. Å feste på vippe extensions skader de naturlige vippene og i tillegg blir det veldig dyrt i lengden. For å være ærlig tror jeg det ville sett veldig rart ut med en dame på 45+ med sånne falske vipper også Anonymkode: 67281...1e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Del Skrevet 20. februar 2023 Det du kan gjøre er å farge vippene dine. Det gjøres på salong best men kan også gjøres hjemme med produktene til Refectocil, du får kjøpt de på Lyko. Skal sies at det er kjempe vanskelig å gjøre på seg selv og lukke ett og et øye så har du råd gjør det på salong hver 6 uke Anonymkode: 67281...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Del Skrevet 20. februar 2023 Vippetang - kan slite om man er veldig hardhendt, men det burde man ikke være uansett. Mer bøy på vippen oppover, får de til å se lengre ut og det åpner blikket Vippe extentions - dyrt, og det kan slite på dine vipper falske øyevipper - de limes rett ovenfor dine egne vipper, så dine vipper vil ikke ta skade. Finnes mange naturlige-look vipper, slik at det passer fint å bruke dette til hverdags. Et par koster en hundrelapp, men kan brukes mange ganger om man er flink på rens farge øyevipper - Kan funke bra, da mørkere vipper ser lengre ut vippe serum - fungerer veldig bra. Men pass på å kjøp et serum og ikke pleiende olje, finnes mange pleiende oljer som markedføres som vippe serum. Og de ser helt like ut. Er en stor forskjell på å kunne skrive dette «gir lengre vipper» og «kan gi lengre vipper» på produktet. pleiende vippe olje med farge - jeg kjøpte feil. Trodde det var vippe serum. Men det var pleiende olje. Men! Oljen er blank, men den inneholder noe som farger vippene mørkere, så over tid ble vippene tydeligere. Som gir en illusjon om at de er lenger. tatovere eyeliner - de bruker en brun tone som passer dine farger og gir et naturlig resultat. Kan gi et mer åpent blikk Anonymkode: 39b53...636 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 Mange gode tips over i tråden, men er ikke enig i at vippe extentions ser dumt ut over 45 år. Spesielt ikke om du har tykt og fyldig hår ellers. Kjør på med det du ønsker 👍 Anonymkode: 96c9f...c11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Del Skrevet 20. februar 2023 Takk for alle tips! Noen oppfølgingsspørsmål: 1. vil ikke det å farge øyevippene slite på de så de blir på sikt bare enda skjørere og dunaktige/dårlige? 2. jeg håper jo det finnes extentions som kan være ganske naturlige (ser jo at det finnes mange overveldende unaturlige, og det er selvfølgelig ikke målet). Det må jo finnes mer "normale" versjoner vil jeg tro? 3. Kan gjerne prøve serum - så lenge det ikke ødelegger/sliter på vippene. Er det noen som kan anbefale noen merker? Tatovere eyeliner er ikke aktuelt for meg. Jeg er ikke ute etter den billigste måten (økonomien er i orden), men den beste 🙂. Tusen takk! TS Anonymkode: 9c19f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Del Skrevet 20. februar 2023 1. Vet ikke, men har ikke hørt noe om at farging av vippene vil ødelegge de på noen måte. Jeg farger vippene, og det eneste negative er at jeg må gjøre det hver 4-6 uke. 2. Går du til en bra plass, vil de kunne gi deg vippe extentions som ser helt naturlige ut. Du velger lengden og tykkelsen selv. 3. Serum sliter ikke på vippene. Tvert imot. De fleste serum skal påføres som en eyeliner langs vipperøttene. Jeg har prøvd disse og de fungerer på meg. Det finnes mange flere som sikkert er bedre da. - Xlash vippeserum - Grande lash vippeserum - The Ordinary multi-peptide lash and brow serum Anonymkode: 96c9f...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Del Skrevet 20. februar 2023 Vippeløft med farge. Anonymkode: 3bb75...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Del Skrevet 20. februar 2023 Akseptere dem. Anonymkode: 64066...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Del Skrevet 20. februar 2023 Vipper har en syklus på 4-6 uker, tviler på du kan gjøre mye skade med mascara. Pluss på et serum og kanskje du er i havn? Selv har jeg extensions og er 50…Jeg har ikke de lengste og mest buskete, det ser jo helt jævlig ut. Anonymkode: bdfee...b31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vipper har en syklus på 4-6 uker, tviler på du kan gjøre mye skade med mascara. Pluss på et serum og kanskje du er i havn? Selv har jeg extensions og er 50…Jeg har ikke de lengste og mest buskete, det ser jo helt jævlig ut. Anonymkode: bdfee...b31 Kan jeg spørre hvorfor du ikke anbefaler extensions siden du har det selv? Eller er det bare fordi det er enklere med maskara? 🙂 TS Anonymkode: 9c19f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 1. Vet ikke, men har ikke hørt noe om at farging av vippene vil ødelegge de på noen måte. Jeg farger vippene, og det eneste negative er at jeg må gjøre det hver 4-6 uke. 2. Går du til en bra plass, vil de kunne gi deg vippe extentions som ser helt naturlige ut. Du velger lengden og tykkelsen selv. 3. Serum sliter ikke på vippene. Tvert imot. De fleste serum skal påføres som en eyeliner langs vipperøttene. Jeg har prøvd disse og de fungerer på meg. Det finnes mange flere som sikkert er bedre da. - Xlash vippeserum - Grande lash vippeserum - The Ordinary multi-peptide lash and brow serum Anonymkode: 96c9f...c11 Tusen takk for utfyllende info og tips! 😁 TS Anonymkode: 9c19f...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mange gode tips over i tråden, men er ikke enig i at vippe extentions ser dumt ut over 45 år. Spesielt ikke om du har tykt og fyldig hår ellers. Kjør på med det du ønsker 👍 Anonymkode: 96c9f...c11 Så enig. Man trenger jo ikke sette på veldig mye eller veldig lange vipper. De har forskjellige lengder og er som regel flinke til å gi råd. Jeg er 47 og har satt på vipper for å få dem litt tettere. Håper ikke jeg ser SÅ dum ut 🤷♀️ Anonymkode: a1608...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Del Skrevet 21. februar 2023 castor oil. Det kan få vippene til å vokse og bli finere - god erfaring selv . påfører i perioder tynt lag på, med q-tips Anonymkode: 60e3d...9ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg hadde helt klart gitt vippeserum et forsøk! Jeg fikk utrolig lange og fine vipper når jeg brukte det, men man må være tålmodig. Tok nok tre måneder med påføring hver kveld før jeg fikk full effekt 😊 Anonymkode: fe706...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. februar 2023 #16 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg hadde vippeextention da jeg giftet meg, og det var diskré og fint. Men aldri mer, for vippene ble slitte etter kort tid og jeg synes det var alt for tidskrevende å vedlikeholde. Begynte å bruke iglow vippeserum for å fikse de ødelagte vippene og det har funket superbra. Har brukt serumet nå rundt halvannet år og vippene har aldri vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #17 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg hadde vippeextension i noen måneder. Det anbefaler jeg ikke. Mine øyevipper ble iallfall mer ødelagt og slitt av det. Du kan prøve serum, men det fungerer ikke på alle. Anonymkode: 30a87...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå