Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg å samboeren har snart vært sammen i 2 år, første året i forholdet var avstandsforhold å vi flyttet sammen forrige sommer. Jeg elsker han uendelig mye å vi har det gøy sammen, trives veldig godt i hverandres selskap.. MEN lysten og sexlivet eksisterer ikke. Han har veldig lyst på meg men jeg kjenner ikke på det samme, har slitt litt med dette før i forhold å gikk fra en eks tidligere fordi det ble nettopp sånn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil jo egentlig ikke gå fra han, men vi er bare i starten av forholdet og begge er i starten av 20-årene, skal det være sånn? Er redd jeg kommer til å støte på det samme problemet uansett hvem jeg blir sammen med, men samtidig har jeg kjent på lyst på noen utenfor forholdet å begynner da å tvile om jeg er der jeg skal være. Jeg føler jeg står litt i en midtlivskrise som 23 åring, da jeg på den ene siden vil slå meg ned å få barn med personen jeg elsker men på den andre siden er redd jeg ikke kommer til å klare meg uten den lidenskapen i lengden. Vet det er normalt at sånt dabber av etter man har vært sammen en stund men vi har egentlig aldrig hatt noe særlig lidenskap eller mye sex, men vi har så god kjemi ellers. Føler jeg finner lite info om dette temaet i min aldersgruppe da det ofte er snakk om litt eldre kvinner i ekteskap osv som mangler sexlyst. Noen som har stått i samme situasjon? Kan gresset være grønnere eller burde jeg ta vare på den goe snille kjæresten min å godta at jeg ikke kan få alt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du hormonspiral, p-piller, p-sprøyte o.l?

Hormon prevensjon kan ødelegge sexlysten.

Anonymkode: db2c7...715

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært sammen med min mann i 20 år, og har fremdeles lyst på ham. Det må ikke nødvendigvis være slik at slikt forsvinner. 

Anonymkode: 7946e...4af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det kun sexen, eller gjelder det all fysisk nærhet? Er det deg eller han det "stopper opp" hos når dere er intime? Er han for pågående, blir du usikker? Blir du kåt på andre måter/settinger, når du onanerer f.eks?

Om det kun er deg det gjelder og bare selve sexen det stopper opp på, ville jeg ha prøvd å finne ut av ting før jeg ga opp forholdet.

Anonymkode: fe70a...c2f

Skrevet

Kan det være fordi han forventer sex hver gang du vil kysse eller kose med han? Kvinner flest setter pris på klining og kos uten sex og siden menn ikke vet hvordan de skal håndtere det kan det ofte gjøre at det stopper opp.

Anonymkode: 8901a...97e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det kun sexen, eller gjelder det all fysisk nærhet? Er det deg eller han det "stopper opp" hos når dere er intime? Er han for pågående, blir du usikker? Blir du kåt på andre måter/settinger, når du onanerer f.eks?

Om det kun er deg det gjelder og bare selve sexen det stopper opp på, ville jeg ha prøvd å finne ut av ting før jeg ga opp forholdet.

Skulle også stå "om alt er topp utenom sexen, ville jeg prøvd å finne ut av ting..."

• Liker 1
Skrevet
gurl1999 skrev (1 time siden):

Jeg å samboeren har snart vært sammen i 2 år, første året i forholdet var avstandsforhold å vi flyttet sammen forrige sommer. Jeg elsker han uendelig mye å vi har det gøy sammen, trives veldig godt i hverandres selskap.. MEN lysten og sexlivet eksisterer ikke. Han har veldig lyst på meg men jeg kjenner ikke på det samme, har slitt litt med dette før i forhold å gikk fra en eks tidligere fordi det ble nettopp sånn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil jo egentlig ikke gå fra han, men vi er bare i starten av forholdet og begge er i starten av 20-årene, skal det være sånn? Er redd jeg kommer til å støte på det samme problemet uansett hvem jeg blir sammen med, men samtidig har jeg kjent på lyst på noen utenfor forholdet å begynner da å tvile om jeg er der jeg skal være. Jeg føler jeg står litt i en midtlivskrise som 23 åring, da jeg på den ene siden vil slå meg ned å få barn med personen jeg elsker men på den andre siden er redd jeg ikke kommer til å klare meg uten den lidenskapen i lengden. Vet det er normalt at sånt dabber av etter man har vært sammen en stund men vi har egentlig aldrig hatt noe særlig lidenskap eller mye sex, men vi har så god kjemi ellers. Føler jeg finner lite info om dette temaet i min aldersgruppe da det ofte er snakk om litt eldre kvinner i ekteskap osv som mangler sexlyst. Noen som har stått i samme situasjon? Kan gresset være grønnere eller burde jeg ta vare på den goe snille kjæresten min å godta at jeg ikke kan få alt? 

Du finner lite info om det å ha mer lyst på alle andre enn partner fordi de fleste på din alder uten barn og i et kort forhold forlengst har gått fra kjæresten. 

Da jeg var på din alder og i et så ferskt forhold, knulla vi som kaniner. 

Anonymkode: b8188...7d8

• Liker 1
Skrevet

TS,

Som jeg leser det så har du fått deg en mannlig bestevenn, som du har bofellesskap med. Nei, det vil ikke fungere over tid. Du skriver at du har følt lyst på andre menn når du har vært sammen med han.

Du har vel to valg:

- Jobbe systematisk med å få lyst sammen med han du er sammen med.

- Gjøre det slutt, og pass på å ha fysisk attraksjon på plass hvis du skal få deg en ny kjæreste. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Bruker du hormonspiral, p-piller, p-sprøyte o.l?

Hormon prevensjon kan ødelegge sexlysten.

Anonymkode: db2c7...715

Nei, har slutta på det nettopp pga av dette.. men kan ikke si det har gjort noe stor forskjell

Skrevet

Jeg har vært sammen med min mann i 20 år, og har fremdeles lyst på ham. Det må ikke nødvendigvis være slik at slikt forsvinner. 

Anonymkode: 7946e...4af

Så håpet er der🥹 skulle bare ønske det var sammen med han jeg har nå

Skrevet

Hvis du er født i 1999 som nicket ditt sier så ble dere kjærester og samboere mens du enda var så ung at du fortsatt er i utvikling. Man vokser fra hverandre, det er helt vanlig og det høres ut som deres tid sammen er ferdig og at det er på tide for deg å være singel og fri 😊

Anonymkode: 66570...623

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi koser/ligger nære hverandre og kysser men han tar kanskje litt mere initiativ på den fronten enn meg, men ja pga. det har vært så lenge mellom har det selvfølgelig skapt et visst press som jeg har følt på, han har også følt på dette fordi han nettopp ikke vil bære for pågående eller bli avvist.. så har blitt litt usikkerhet rundt det. ja jeg bruker womanizer flittig når jeg er alene hjemme😅 vi har hatt en samtale om det nå å det viser seg at han har tenkt litt i samme banene som meg å undrer om der kan funke i lengden. Men ingen av oss vil gi opp å klarer å vil se for oss en hverdag uten hverandre, men det er så vanskelig når vi alltid har hatt det litt trått på den fronten så vi har liksom ikke noe å «finne tilbake til» vi må nesten starte pånytt føles det som.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du er født i 1999 som nicket ditt sier så ble dere kjærester og samboere mens du enda var så ung at du fortsatt er i utvikling. Man vokser fra hverandre, det er helt vanlig og det høres ut som deres tid sammen er ferdig og at det er på tide for deg å være singel og fri 😊

Anonymkode: 66570...623

Uff🥺 ja en del av meg er veldig enig i det du sier men samtidig er det utrolig vanskelig. Er kanskje litt gammeldags men jeg hadde nok håpet å sett for meg at jeg skulle slå meg ned før jeg ble 25 å ha samme partner resten av livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...