AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Med mobilkameraer knipses det massevis av barnas hverdag. Men hva gjør folk her inne med bildene? Forblir de bare digitale, eller fremkaller dere, lager album o.l.? Anonymkode: 256c4...3af
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Vi fikk vårt første barn for 1 år siden. Jeg har laget et babyalbum h or jeg skriver fra måned til måned og limt inn bilder. Har i tillegg laget to fotoalbum fra det første året hennes. Har album hvor jeg kan skrive en tekst på siden av bildet, så skrevet litt på noen bilder. Blir nok ikke å fortsette i samme grad som nå, fordi det første året et litt ekstra stas. Ser for meg at jeg på sikt kommer til 0 bestille ferdige fotobøker, da det tar mye mindre plass! Anonymkode: 4465f...971 1
Anonym6789 Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har bilder og tekst i en barnebok som går opp til barneskolen, og har fremkalt en del bilder til album 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Har babyalbum til begge mine (typ en kjøpt tema-bok, men med rikelig med bilder. Ikke blitt noe etter det;( synd - da å se i fotoalbum var noe av det gøyeste jeg visste som barn Anonymkode: 946d6...736 1
mammams Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har appen til Foto Knudsen på mobilen og bestiller bilder jeg har på mobilen 1-2 ganger i året. Lager «gammeldagse» fotoalbum til de to barna, limer på albumark og skriver. Var veeldig mange bilder de første årene, mindre nå når de er 10 og 12 år, mest fra ferier og høytider. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi fikk vårt første barn for 1 år siden. Jeg har laget et babyalbum h or jeg skriver fra måned til måned og limt inn bilder. Har i tillegg laget to fotoalbum fra det første året hennes. Har album hvor jeg kan skrive en tekst på siden av bildet, så skrevet litt på noen bilder. Blir nok ikke å fortsette i samme grad som nå, fordi det første året et litt ekstra stas. Ser for meg at jeg på sikt kommer til 0 bestille ferdige fotobøker, da det tar mye mindre plass! Anonymkode: 4465f...971 Hehe ja, slik er det å være førstemann 😅 Første par årene til eldstemann er omtrent dokumentert fra dag til dag. Mellomste fra måned til måned, og nummer tre fra kvartal til kvartal. Har stor forståelse for at de med 4-5 kun har bilder fra høytid 😅 Lager fotobøker for året. Januar, februar, mars osv. Prøver å samle inn bilder fra alle mobiler, legger over på data. Bruker noen dager i januar-februar. Anonymkode: b9bfd...f34 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Vi lager fotobok for hvert år. Disse ser jeg fungerer på samme måte som fotoalbum. Veldig fine julegaver til besteforeldre og oldeforeldre. Anonymkode: 061f5...8be 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Foreløpig (ungene er 2 og 5), har vi dem bare digitalt. Men delt inn i album av type Vinter/vår/sommer/høst 2022. Vi har også printet ut noen som henger i en kollasje i gangen, som vi skifter ut litt dann og vann. Vi ønsker å lage fotobøker på sikt, men foreløpig har vi ikke tid/energi til å styre med sånt.. Anonymkode: 11e65...85f 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 Vi har en bildevegg i gangen med 15 bilder, og der bytter vi ut litt etterhvert. I tillegg lager jeg fotobøker (Japan foto sine). 2-3 bøker pr år. Anonymkode: b0a68...c10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 Jeg kjøper bildebøker fra Fotoknudsen to ganger i året der jeg legger inn de fineste bildene. De har ofte 40% på kampanjene sine. Kunne lagd album, men jeg orker ikke. Er så lettvint og greit med de bøkene. Enkel app også. Anonymkode: 832f2...3b3
Eloise12345 Skrevet 20. februar 2023 #11 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har bildene kun digitalt. Mine er voksne.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #12 Skrevet 20. februar 2023 Jeg har store ambisjoner om å fremkalle og lage album, men det skjer jo aldri. Besteforeldre og oldeforeldre har heldigvis laget fotobøker. Jeg har fremkalt en del bilder og har en bildevegg i gangen. Så noe bilder på papir har jeg. Jeg har også fremkalt for å lime inn i album. Jeg elsket å se på album i barndommen, så vil lage det samme. Men ser jo nå at det kommer til å ende med å lage ferdige fotobøker om noe skal gjøres Anonymkode: 528aa...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå