AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Hei jeg er en steril mann som tenner på at kjæresten min blir gravid med noen andre. Jeg tørr ikke å være ærlig om det til noen. Anonymkode: aa39c...84f 1
Mann1977 Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Da er mitt forslag at du snakker med henne om dette..... Det angår i aller høyeste grad henne. Er det slik at dere bor sammen og du ønsker å påta deg farskapet og adoptere slik at du blir far? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Hvis det bare er noe du tenner på, så er det ikke sikkert det er noen vits i å fortelle det til noen. Kanskje dele det med kona di om hun er frisinnet og kan bli med å ha det gøy med fantasien. Hvis du faktisk vil oppdra et barn, så krever det så klart en langt mer alvorlig samtale. Det er ikke noe man gjør kun fordi man tenner på tanken om at det er en annen manns barn altså. Anonymkode: 13123...a8d 3
Gjest Paramount Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei jeg er en steril mann som tenner på at kjæresten min blir gravid med noen andre. Jeg tørr ikke å være ærlig om det til noen. Anonymkode: aa39c...84f Det er kinky ja. Og veldig opphissende fantasi. Det fine er at i fantasien trenger hun ikke føde, og hun kan ta abort på et sekund. Så lenge det hører fantasien til så synes jeg ikke dette er noe du må gjemme for din nærmeste. Bare dersom det forteller noe du tror hun vil hate deg for. Men å hate noen for en fantasi er drøyt det og.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Så trist at du ikke tørr å være ærlig med dama di, tenk om hun faktisk hadde hatt lyst til å være med på den fantasien din? Livet er for kort til å være sammen med folk man ikke tørr å snakke med om sine seksuelle fantasier ass... Du har bare dette livet vet du. Anonymkode: f40dc...fc2 1
Elaine Marley Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
Mann1977 Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Mann1977 skrev (10 timer siden): Da er mitt forslag at du snakker med henne om dette..... Det angår i aller høyeste grad henne. Er det slik at dere bor sammen og du ønsker å påta deg farskapet og adoptere slik at du blir far? Det jeg mener er at det er mye lettere å finne en mann til å befrukte henne enn å gå igjennom kunstig befrukting/sædbank. Sørg bare for god åpenhet for å unngå misforståelser. Dersom dette også et deres felles kink, slår dere jo to fluer på en gang.... Test dere for kjønnssykdommer uansett før og etter ubeskyttet sex og partnerbytte.....
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 Er det bare jeg som sliter med å se det seksuelle i dette? Anonymkode: b60dd...9df 2
Elaine Marley Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 0.08): Er det bare jeg som sliter med å se det seksuelle i dette? Anonymkode: b60dd...9df Det er i samme gata som cuckold-fantasier. Anonymkode: 13123...a8d
DominantHr Skrevet 10. mars 2023 #11 Skrevet 10. mars 2023 Hvorfor graviditet? Det er vanskelig å tenke seg at en ordentlig mann bare en tilfeldig kvinne gravid. Kanskje du heller er en cuckold, en mann som tenner på at en annen har seg med konen din? Det er mye lettere å la seg ordne. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #12 Skrevet 10. mars 2023 DominantHr skrev (1 time siden): Hvorfor graviditet? Det er vanskelig å tenke seg at en ordentlig mann bare en tilfeldig kvinne gravid. Kanskje du heller er en cuckold, en mann som tenner på at en annen har seg med konen din? Det er mye lettere å la seg ordne. "Kanskje" er ikke det jeg leser. TS er cuck inn til leveren. Anonymkode: 45c8c...a6e
Even Tuell Skrevet 10. mars 2023 #13 Skrevet 10. mars 2023 On 2/19/2023 at 11:40 PM, AnonymBruker said: Hei jeg er en steril mann som tenner på at kjæresten min blir gravid med noen andre. Jeg tørr ikke å være ærlig om det til noen. Anonymkode: aa39c...84f Du har jo fortalt om det her. Det fine med fantasier er at de ikke nødvendigvis trenger å forlate hodet. Noen kan bare være fine ting å tenke på. Bare fordi man liker tanken på noe, betyr ikke at man må/bør/skal gjøre noe med dem... ei heller snakke med noen om det. Er det noe du bare liker å tenke på, eller har du et sterkt behov for å leve ut fantasien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå