Gå til innhold

Er det mulig å krympe en olabukse som er for stor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et par jeans jeg virkelig elsker. De har blitt videt ut av bruk og alder og er mye slappere i livet og lårene så buksa er som to størrelser større enn den skal. Har prøvd å vaske den på 60 grader i håp om at den skulle krympe litt ned til sin opprinnelige størrelse igjen men det funket ikke. Kan jeg krympe den om jeg vasker på 90grader eller vil det være umulig uansett når det er snakk om en hel størrelse eller to ned ?

Anonymkode: 3d4a0...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som ev. krymper vil gå ut igjen etter et par timer bruk. Du vil kun oppnå å ødelegge elestanen og gjøra buksa enda slappere.

Anonymkode: 77a2c...1fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm skal ikke alltid være lett. Kan du ikke kjøpe den buksen du liker igjen da? eller se om du finner andre bukser du liker?

Anonymkode: e2621...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hm skal ikke alltid være lett. Kan du ikke kjøpe den buksen du liker igjen da? eller se om du finner andre bukser du liker?

Anonymkode: e2621...6be

Den er over ti år gammel så finner den ikke igjen, og klarer desverre ikke finne lik heller! Fargetonen er så fin og fasongen er annen enn hva man får i dag.

Anonymkode: 3d4a0...439

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en bukse jeg elsker som er en str eller to for stor. Det hjelper å kjøre den en runde i tørketrommelen, men den vier seg jo ut igjen etter noen timers bruk 🙄 Har egentlig innsett at den ikke passer lenger. Men prøv det TS, du har jo ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjedelig, men hvis du er så glad i buksa kan du jo ta den med til en som kan sy den inn for deg? Eventuelt så finnes det mange tips for det på YouTube. Er hele buksa for stor eller er det i livet? 

Anonymkode: 483ba...e7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...