Gå til innhold

Jeg våkner av at naboen trekker ned i do.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor er det gammle rør gjennom byggningsmasse. Jeg våkner av naboen som trekker ned i toalettet og hun går veldig tungt. Jeg hater å bo her. Men må holde ut til barnet mitt er ferdig på grunnskolen. Hva skal jeg gjøre.  Jeg våkner ofte av naboen som går eller mister ting i gulvet. Eller slår ting i gulvet bare for å vekke oss. 

Anonymkode: 0c9f4...510

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk ørepropper om natta.

Anonymkode: 1e09a...bd5

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruk ørepropper om natta.

Anonymkode: 1e09a...bd5

Jeg bruker det men ofte detter øreproppene ut når jeg sover . Søvnen min har blitt dårligere av den gamle dama. 
Jeg våkner mange ganger i løpet av natta. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her jeg bor er det gammle rør gjennom byggningsmasse. Jeg våkner av naboen som trekker ned i toalettet og hun går veldig tungt. Jeg hater å bo her. Men må holde ut til barnet mitt er ferdig på grunnskolen. Hva skal jeg gjøre.  Jeg våkner ofte av naboen som går eller mister ting i gulvet. Eller slår ting i gulvet bare for å vekke oss. 

Har du forsøkt å snakke med naboen? Kanskje hu ikke veit at det høres så godt

Anonymkode: b6a36...eb1

• Liker 1
Skrevet

Bodde engang i tiden i blokk hvor en til og med hørte de over når de tisset. Å bare høre nedtrekket hadde jeg vært fornøyd med 😅

Anonymkode: 50a67...c10

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har sagt det er lytt men det har bare blitt verre. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånn et det å bo i gamle bygninger. Bruk ørepropper. 

Anonymkode: 4bce8...49a

• Liker 10
Skrevet

Flytte på landet, gud av meg folk som klager på naboen 😆 Har ingen naboer å elsker det 😁

Anonymkode: 543fe...6af

• Liker 8
Skrevet

Bodde engang i tiden i blokk hvor en til og med hørte de over når de tisset. Å bare høre nedtrekket hadde jeg vært fornøyd med 😅

Anonymkode: 50a67...c10

Ja jeg hører hun over tisser. Hører tilogmed naboen under tisser. Ett mareritt . 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker det men ofte detter øreproppene ut når jeg sover . Søvnen min har blitt dårligere av den gamle dama. 

Øreproppene detter ut her og. Jeg våkner av at kjøkken-innredningen til naboen dunker i veggen. Utrolig irriterende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tar du de ikke ordentlig inn. 

Anonymkode: 4bce8...49a

• Liker 2
Skrevet

Flytte på landet, gud av meg folk som klager på naboen 😆 Har ingen naboer å elsker det 😁

Anonymkode: 543fe...6af

Men jeg har tenåringsbarn er vel ikke bare å flytte da. Nettverket til barnet er her vi bor nå. 

• Hjerte 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ikke ut som du har satt øreproppene ordentlig i.

Du blir vel vant til disse lydene etterhvert og da sover du gjennom natten.

Anonymkode: 58706...2e5

• Liker 1
Skrevet

Føler med deg. Har bodd slik selv. Helt grusomt. Å høre andres lyder både på dagtid og natt, gjorde meg nærmest gal. Kunne sove på sofaen på dagtid, og bråvåkne fordi de i etasjen over mistet noe i gulvet. Eller at de trampet som en flokk elefanter da de gikk over gulvene. Våknet hver natt av diverse lyder. Ørepropper hjalp ikke. 

Måtte flytte for å få tilbake livskvaliteten. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Dette har jeg betalt nærmere. Tre millioner for å bo i. 🤮

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hjelper det å snakke? Hun kan jo ikke bare gå mindre på do fordi hun ønsker å ta hensyn. Må man på do så må man.

Anonymkode: ef4ea...665

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Føler med deg. Har bodd slik selv. Helt grusomt. Å høre andres lyder både på dagtid og natt, gjorde meg nærmest gal. Kunne sove på sofaen på dagtid, og bråvåkne fordi de i etasjen over mistet noe i gulvet. Eller at de trampet som en flokk elefanter da de gikk over gulvene. Våknet hver natt av diverse lyder. Ørepropper hjalp ikke. 

Måtte flytte for å få tilbake livskvaliteten. 

Hvor lenge bodde du der ? 

Skrevet

Også jeg bor i en bygning med ekstrem dårlig støydemping der man kan høre naboen hoste, og der det er umulig å sove uten ørepropper. Likevel blir man vekket, og jeg løste problemet ved å la naboen få smake sin egen medisin når vedkommende sover. Som for eksempel lyden av en fin alarm som høyt sier PIIIIIIIIIIIIIIP hvert annet minutt hele natten.

Da vedkommende flyttet inn, var det full partystemning; nå er det helt rolig; når man selv erfarer at det ikke er så morsomt med naboens støy, blir man også nødt til å vise hensyn den andre veien.

Anonymkode: 27ada...4c5

Skrevet

Kjøp sleep phones 

Anonymkode: 7c6d2...586

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge bodde du der ? 

Jeg holdt ut i nesten to år. Tok tid å finne en annen leilighet i samme område. Men på den tiden leide jeg. Men mye mer styr for deg, som eier. Huff. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...