Anede Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 vet noen om brudekjolebutikker i stavanger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 I sandnes er det en brudesalong som heter LaBelle og har fått mye skryt... Brudesalongen i stavanger,har ikke vert der ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Litt irriterende, man kan ikke folk lete etter slike ting selv? Gule sider er det beste oppslagsverket etter slike ting og her er det jeg fant: Butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Butikker for hele Rogaland: Butikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Bra svart!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anede Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 13. mars 2002 til Anonym : lurte jo på dette i tilfelle det var noen som hadde vært innom en og kunne anbefale den. Smil litt da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Er i godt humør og smiler masse jeg, men er drittlei av alle spørsmålene som dukker opp gang på gang om de samme tingene. Gjør man litt egeninnsats finner man lett ut ting. Om du vil ha anbefalinger så kan du kikke på denne tidligere tråden: Anbefalinger/frarådinger Enkelte ting kan man selvsgat ta opp gang på gang, men slike ting som dette er det så lett å finne ut av selv. Sorry utbruddet, måtte bar lette litt på trykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Anomym og Lisemor, hvis det irriterer dere at noen spør om slikt er det jo bare å la være å svare! Selvfølgelig er det fint å få anbefalinger på hvor de har stort utvalg, hyggelig betjening osv. Man trenger da ikke svar bare for å være negativ på et normalt spørsmål! Og hvis det irriterer sånn hvorfor da bruke masse energi på å finne butikker til henne?! Men jeg har hørt masse pent om kjolsalongen på Madla og at de har veldig stort utvalg der. Kanskje du kan prøve der? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #9 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg hjelper gjerne til og jeg synes det er hyggelig å kunne svare. men som tips generelt her inne synes jeg folk kan lete litt selv før de spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #10 Del Skrevet 13. mars 2002 Ja, jeg er enig med anonym her! Det er kjempelett å lete selv. Folk kan jo legge inn litt egeninnsats og lete selv før de spør her på KG. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Septemberbrud Skrevet 23. mars 2002 #11 Del Skrevet 23. mars 2002 Hei!! Du spurte etter anbefalinger, og det skal du få: Brudesalongen i Stavanger (ved Breiavatnet) har veldig dårlig service. Dvs de er hyggelige helt til de har fått underskriften din og pengene (hvis du leier). Kjenner flere som har drlige erfaringer derfra. Brudesalongen på Bryne var helt topp. Har hørt andre skryte veldig av denne og var selv veldig fornøyd med servicen. Brudesalongen på Hillevåg (Bikuben) har jeg selv valgt. Her fikk jeg god service og er veldig fornøyd. Ellers har jeg vært på den på Sandnes. Denne var jeg ikke fornøyd med. Personalet hadde ikke peiling på farger og størrelser og de hjalp ikke til med prøvingen. Men ta en runde selv du. Kanskje det varierer litt!? PS Det er også en brudesalong på Madla. Denne har fått mye skrøyt, men de selger bare. Lykke til på kjolejakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå