Gå til innhold

Hårfjerning

Gjest Gjest_Gillette_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gillette_*
Skrevet

Til dere som trimmer eller fjerner håret nedentil, gjør dere det selv eller får dere hjelp av partner? Og hvilken metode benytter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det selv med billighøvler fra H&M, det er en ordentlig erotisk opplevelse.

Skrevet

Håper du ikke er ei sånn jente som barberer bort alt. Litt barbering/stussing skal det være, men helt ribbet er turnoff.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Fjerner håret med voks men beholder en liten stripe foran. Han bruker høvel i dusjen.

Skrevet
Håper du ikke er ei sånn jente som barberer bort alt. Litt barbering/stussing skal det være, men helt ribbet er turnoff.

Aner ikke hvem du spurte, men jeg slenger meg på very victorias svar, har hatt stripe i 2-3 år nå foran.

Helt ribbet på leppene og bakover så klart, vil jo han skal ha det greit når han er nede med tunga!

Hadde følt meg som ei lita jente, hadde jeg fjernet alt.

Skrevet

Men jeg synes det er så vanskelig å barbere vekk hårene på nedover fra kjønnsleppene og bakover i rumpa...Jeg har barberhøvel og epilator,men får det liksom ikke helt til. Vil ha det helt glatt... :sur:

Noen tips?

Bruker dere barberingskrem eller olje?

Skrevet

Dette glattbarberingshysteriet går over min forstand. Greit at man fjerner noe hvis det gror vilt, men helt glatt??? :kvalm:

Skrevet
Dette glattbarberingshysteriet går over min forstand. Greit at man fjerner noe hvis det gror vilt, men helt glatt??? :kvalm:

Jeg mente ikke helt glatt over alt- altså ikke noe hår...,nei, jeg mente ikke noe hår ved kjønnsleppene og at der jeg fjerner hår skal det være glatt!

Noen tips??

Gjest Gjest_Gillette_*
Skrevet

Grunnen til at jeg spurte er at jeg har en samboer som ikke på noen måte vil sende en barberhøvel eller andre egnede midler sørover selv, hun mener det blir min oppgave å utføre dette hvis jeg vil ha ryddet opp i krattet hennes. Jeg syns nå det hadde vært hyggelig om hun kunne holde orden på dette selv, må vel gå an det?

Skrevet
Grunnen til at jeg spurte er at jeg har en samboer som ikke på noen måte vil sende en barberhøvel eller andre egnede midler sørover selv, hun mener det blir min oppgave å utføre dette hvis jeg vil ha ryddet opp i krattet hennes. Jeg syns nå det hadde vært hyggelig om hun kunne holde orden på dette selv, må vel gå an det?

Hvis håret på musa hennes er det eneste ankepunktet du har mot henne, så tror jeg det er HUN som har et problem, i form av et ras***l til partner.

Hvis hun kvitter seg med deg, så har hun neppe noe problem med å finne seg en MANN som ikke er så opphengt i fjortis-holdninger som deg.

Skrevet

Jeg skjønner godt at hun ikke vil begynne å barbere seg nedentil. Selv begynte jeg å barbere, men fikk hele tiden inngrodde hårsekker. Ikke noe sørlig pent eller behagelig med hovne hårsekker. Skulle egentlig ønske jeg ikke begynte å barbere meg i det hele tatt, er bare styr.

Skal hun virkelig måtte gå gjennom dette bare for din skyld?

nei, la kjæresten bestemme over kroppen sin selv. :)

Skrevet
Hvis håret på musa hennes er det eneste ankepunktet du har mot henne, så tror jeg det er HUN som har et problem, i form av et ras***l til partner.

Hvis hun kvitter seg med deg, så har hun neppe noe problem med å finne seg en MANN som ikke er så opphengt i fjortis-holdninger som deg.

:klappe::klappe::klappe:

Gjest Rasshølet
Skrevet

Vil ikke se på meg selv som hverken rasshøl eller fjortis, men syns det er hyggelig om man prøver å tilpasse seg partnerens ønsker hvis det er kun små ting det er snakk om. Sex er for meg en toveis sak, partneres opplevelse er like viktig som min egen. Og hvis en liten trimming av en hårdott er alt som skal til for å pirre litt ekstra så ser jeg ikke hvorfor det ikke skal kunne gjøres. Hun har jo ikke noe imot å fjerne litt hår, men gjør det ikke selv. Sorry alle hårdotter derute men JEG tenner ikke på en diger dott - liker å se godsakene.

Og på snakk om fjortiser, tror forfatteren av innleget ovenfor kan føye seg inn i rekken der. Det er generellt mye skittkasting på dette forumet, har man ikke noe saklig å komme med så kan man holde kjeft.

Skrevet

Jeg forstår trådstarter, jeg. Men så er jeg veldig opptatt av hårfjerning selv. Når jeg er inne i sex-løse perioder barberer jeg meg over hele (unnatt denne berømte stripa så klart) kun for meg selv.

Det er jo ikke noe stress.

Men hvis hun derimot ikke føler seg vel med å være hårfri må du ikke presse henne. Tenk om hun krevde du skulle barbere din?

Skrevet

Men hvis hun ikke har noe i mot at du gjør det på henne - hvorfor gjør du ikke det da? Det kan være et ganske kult forspill å bli barbert av partneren.

Gjest Gjest_Gillette_*
Skrevet
Men hvis hun ikke har noe i mot at du gjør det på henne - hvorfor gjør du ikke det da? Det kan være et ganske kult forspill å bli barbert av partneren.

Joda jeg gjør det av og til jeg og syns det er ok, men det hadde jo vært hyggelig om hun ville "pynte" seg litt for meg da - vise litt interesse liksom.

Til Towelie:

Hun føler seg vel med å være frisert eller glatt, enklere å ta det helt glatt i følge henne. Hun bare gidder ikke å gjøre det selv. Og jeg barberer min, men ikke alt - syns det er ok med litt hårpryd både på meg og henne. Cluet er bare at man ikke lar det gro vilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...