AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Skrevet 19. februar 2023 Hei! Opplever dette hver gang jeg har doggy. Får kjempe vondt helt nederst i magen. Akkurat som han treffer et punkt. Mulig at han kommer for langt nok «inn». Er jo så vondt at jeg må bare avslutte akten. Aldri opplevd noe slikt før med tidligere partnere. Doggy har alltid vært en stor favoritt, men kjenner at doggy er ikke favoritten lenger noe som er synd Noen som har opplevd slikt før? Anonymkode: 228fe...467
Gjest DreamWorks Skrevet 19. februar 2023 #2 Skrevet 19. februar 2023 Kan være livmorhalsen som treffes på en spesiell måte eller st du blir "bunnet". Skjeden er ikke så veldig dyp, og å treffe helt innerst kan være litt ubehagelig
snurk Skrevet 19. februar 2023 #3 Skrevet 19. februar 2023 Har også opplevd dette noen ganger og er ganske sikker på at det er på grunn av livmortappen. Livmortappen kan også komme lengre ned i skjeden alt etter hvor man er i syklusen 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #4 Skrevet 19. februar 2023 Det har jeg også opplevd. Tror det er fordi han treffer bunnen og/eller gjør det for hardt. Anonymkode: 3d213...9dd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Har han lenger penis enn dine tidligere partnere? Det går an å forsøke en sånn "donut" som stopper penis fra å gå helt inn, kanskje det kan være en måte å variere på? Anonymkode: 3c0ff...4f5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #6 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har han lenger penis enn dine tidligere partnere? Det går an å forsøke en sånn "donut" som stopper penis fra å gå helt inn, kanskje det kan være en måte å variere på? Anonymkode: 3c0ff...4f5 Ja han har nok litt lengere enn de tidligere. Tusen takk for tips! Anonymkode: 228fe...467
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 Ja, han treffer bunden og det kan gjøre vondt. Jeg opplevde en random fyr etter byn sex der han med lang og svær pikk fyrte inn med fart og bunnen. Umoden mann som ikke tar ansvar for størrelsen. Jeg var øm i en uke etter, ekstremt vondt. Donuts tipset var bra av svar lenger oppe. Anonymkode: a5769...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå