AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #1 Del Skrevet 19. februar 2023 Hei, Jeg var inne på Ullevål for kirurgisk abort på tirsdag grunnet MA. Etter det har jeg hatt en menstruasjonslignende blødning og murringer som forventet. Det har derimot også kommet ut klumper som jeg ikke hadde forventet. Beklager detaljer, men klumpene ser ut som morkakevev og har vært 1-2cm i størrelse. Er dette normalt? Burde jeg ringe og si ifra? Anonymkode: a8e66...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 19. februar 2023 #2 Del Skrevet 19. februar 2023 Hei! Jeg opplevde dette, og ble veldig satt ut. Opplevde klump på størrelsen med bringebær/lite jordbær. Jeg ringte avdelingen for høre, og fikk høre at dette var vanlig. Dette var helt greit så lenge jeg ikke blødde gjennom et bind i timen, jeg følte meg dårlig, der var veldig smertefullt eller at jeg fikk feber. Ellers blødde jeg i over 14 dager (kun spotting på slutten), og hadde murringer i over en måned etterpå, dette viste seg også å være greit, men jeg fikk en ultralyd for å sjekke. Hvis du føler deg usikker anbefaler jeg å ringe avdelingen. Jeg følte meg til bry, og lurte på om det var «alvorlig nok» for å ringe. De sa at jeg bare måtte ringe igjen hvis det var noe jeg lurte på, også på kveld og helg! Jeg syns det var godt å vite at dette var helt greit å gjøre. Jeg håper det går bra med deg, og du kommer deg gjennom det du står i 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #3 Del Skrevet 19. februar 2023 Sjokoladekosmos skrev (21 minutter siden): Hei! Jeg opplevde dette, og ble veldig satt ut. Opplevde klump på størrelsen med bringebær/lite jordbær. Jeg ringte avdelingen for høre, og fikk høre at dette var vanlig. Dette var helt greit så lenge jeg ikke blødde gjennom et bind i timen, jeg følte meg dårlig, der var veldig smertefullt eller at jeg fikk feber. Ellers blødde jeg i over 14 dager (kun spotting på slutten), og hadde murringer i over en måned etterpå, dette viste seg også å være greit, men jeg fikk en ultralyd for å sjekke. Hvis du føler deg usikker anbefaler jeg å ringe avdelingen. Jeg følte meg til bry, og lurte på om det var «alvorlig nok» for å ringe. De sa at jeg bare måtte ringe igjen hvis det var noe jeg lurte på, også på kveld og helg! Jeg syns det var godt å vite at dette var helt greit å gjøre. Jeg håper det går bra med deg, og du kommer deg gjennom det du står i 💜 Åh, takk for svar. Nå ble jeg letta! 🌸 Jeg får nesten bare ringe jeg også om det skulle bli for ille. TS Anonymkode: a8e66...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå